  • Data: 2014-12-29 13:57:47
    Temat: Re: Konto bez oplat.
    Od: "as" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli trwa to OK. Wydawało mi się, że była ograniczona w czasie tak jak
    > KK.

    W internecie znalazłem info, ze promocja miała trwać od 13 marca do 15 maja
    2014.
    Na oficjalnej stronie:
    http://www.kartaiq.pl
    nie ma nic o promocji (może jest nieoficjalna..), a rozwinięcie informacji o
    karcie debetowej (z Einsteinem) za 0zł daje dymek o treści:
    "Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który przysługuje
    w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty transakcji
    bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu miesiąca
    kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją bezgotówkową."