    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto 7% do 10k przez 6 miesięcy
    Date: Mon, 31 Dec 2012 14:36:03 +0100

    On 2012-12-31 12:59, Piotr Gałka wrote:

    > We wrześniu (jak był początek tej promocji) pewnie ktoś o tym tu
    > informował, ale musiało mi umknąć że to jest zwykłe konto
    > oszczędnościowe (1 wypłata w miesiącu) z oprocentowaniem 7% (do 10k)
    > przez 6 miesięcy.
    > http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/
    > Piszę, bo może innym też umknęło, a promocja do dziś.

    Jesli tylko ma sie telewizor, to ciezko bylo tego nie zauwazyc ;).
    Reklama msavera to chyba najbardziej ograna reklama bankowa
    tego roku. Poza tym mbank probowal wciskac msavera w byle rozmowie
    telefonicznej, czesto pewnie inicjowanej pod tym wlasnie pretekstem.
    Nie pamietam od dluzszego czasu innego tak usilnie upychanego produktu.
    Widocznie mbankowi zalezalo na pozbieraniu duzych ilosci drobnicy,
    ziarnko do ziarnka.

    --

    memento lorem ipsum