    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kontakt zainicjowany przez bank
    Date: Wed, 19 Sep 2007 20:29:20 +0200

    W odpowiedzi na post z Wed, 19 Sep 2007 10:55:18 +0200, od ledres :

    > Witam.
    > Wzialem ostatnio kredyt odnawialny w mBanku. Jakis czas pozniej
    > zadzwonil do mnie z zastrzezonego numeru jakis facet, ktory przedstawil
    > sie jako przedstawiciel mBanku

    Do mnie zadzwonił Polbank z zastrzeżonego numeru, zapytałem jak mam Panią
    zweryfikować że Pani dzwoni z Polbanku ?
    Podała mi numer do siebie i oddzwoniłem. Numer był podobny do nr infolinii,
    tyle, ze jak ja zadzwoniłem to ona mnie weryfikowała.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net