  • 1. Data: 2006-04-21 17:39:27
    Temat: Kontakt - Multibank
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Witam !
    Czy zdażyło się komuś żeby Multi skontakotwało się z Wami po pozostawieniu w
    serwisie multi prośby o kontakt ?? Może naiwne ale...licze na info

    Pozdr
    Aga

    --
    Aga i Marcin
    "there is always music in the air"

  • 2. Data: 2006-04-22 07:50:19
    Temat: Re: Kontakt - Multibank
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Aga & Marcin napisał(a):
> [...]
    > Czy zdażyło się komuś żeby Multi skontakotwało się z Wami po pozostawieniu w
    > serwisie multi prośby o kontakt ?? Może naiwne ale...licze na info

    Zawsze!!!!

    Przemek

  • 3. Data: 2006-04-22 12:09:55
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze!!!!

    Hm...to może ja mam pecha ?? kilkadziesiąt próśb i lipa...

  • 4. Data: 2006-04-22 12:13:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:e2d663$4rq$1@news.dialog.net.pl...

    > Hm...to może ja mam pecha ?? kilkadziesiąt próśb i lipa...

    Raczej bym podejrzewal uszkodzony telefon lub posiadanie urojonego
    telefonu niz pecha, przy tej skali ilosci podejmowanych prob.

    marekz

  • 5. Data: 2006-04-22 12:58:52
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Raczej bym podejrzewal uszkodzony telefon lub posiadanie urojonego
    > telefonu niz pecha, przy tej skali ilosci podejmowanych prob.

    Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam reklamację i
    czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u siebie...ja
    cierpliwie czekam i ponawiam prośby o kontakt, przynajmniej sprawdze ich
    reakcję...

    Aga

  • 6. Data: 2006-04-22 14:38:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Aga & Marcin <r...@i...pl> wrote:

    > Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam reklamację i
    > czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u siebie...ja

    Rozumiem, że masz jakiś problem z serwisem transakcyjnym?
    Bo jeśli nie, to:
    "Jeżeli masz problemy w zakresie samodzielnej obsługi naszego serwisu
    transakcyjnego[...]"

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2006-04-22 14:39:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:e2d91r$7rc$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > siebie...ja
    > cierpliwie czekam i ponawiam prośby o kontakt, przynajmniej

    Oni oddzwaniaja z numeru bez identyfikacji. Moze wlaczyliscie
    automatyczne odrzucanie takich polaczen (nie maja w zwyczaju
    nagrywania sie na poczte glosowa).

    marekz

  • 8. Data: 2006-04-22 20:38:48
    Od: Kilew <k...@o...pl>

    zawsze
    --
    pozdr.

  • 9. Data: 2006-04-23 07:24:39
    Od: "Tomasz Pawłowski" <t...@4...pl>

    oddzwaniają zawsze ale potrafią zrobić to np. po tygodniu co mnie doprowadza
    do pasji:)
    i zawsze z zastrzeżonego numeru i tłumaczą się, że mają 3 dni na "podpięcie"
    sprawy do konsultanta
    w związku z czym to musi trwać

    pozdrawiam
    Tomek

  • 10. Data: 2006-04-23 08:25:28
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Rozumiem, że masz jakiś problem z serwisem transakcyjnym?
    > Bo jeśli nie, to:
    > "Jeżeli masz problemy w zakresie samodzielnej obsługi naszego serwisu
    > transakcyjnego[...]"

    Tak zostało napisane, ale jak miałem inne problemy nie związane z
    serwisem transakcyjny, prośba o kontakt i też dzwonili. I z
    doświadczenia wiem, że Ci co oddzwaniają są to lepiej przeszkoleni
    pracownicy dlatego też jeżeli czegoś normalnie nie umiem załatwić przez
    MultiLinię, bo co konsultant to co innego twierdzi to załatwiam w ten
    sposób.
    Przemek