  • 21. Data: 2007-03-14 13:40:56
    Temat: Re: Konta bankowe w internecie (gazeta prawna + bankier.pl)
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Jak dla mnie to trochę marne pocieszenie, że reklamacja idzie szybko
    > skoro to bank ją wywołuje. Generalnie z tego co napisałeś za jakiś czas
    > być może warto się będzie z tym zapoznać jak dopracują kwestie, które
    > poruszyłeś, na razie jest to opcja dla tych co robią dużo przelewów a
    > jeżeli nie to mbank w zupełności wystarczy.

    Potrzebowałem dodatkowego wpłatomatu do banków internetowych, bo kolejki w
    Lukasie stały sie nie do zniesienia. Tę rolę Getin spełnia poprawnie.
    Getin jest na dobrej drodze, jednak masz racje, potrzebuja więcej czasu.

  • 22. Data: 2007-03-15 05:39:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ES napisał(a) w wiadomości: ...

    >Infolinia potwierdziła, ze pod Firefoksem ani Operą nie można dostać się do
    >historii rachunku ani do menu samego rachunku (sic!). Rzekomo w przyszłości
    >mają to zmienić.

    >Acha, niektóre polecenia, jak przelewy, zlecenia spod Opery i Firefoksa
    >działają, więc da się konta w ograniczonym zakresie uzywać.

    Czyli wysłać można, saldo widać ale jak przyjdzie przelew to nie można
    się dowiedzieć ile i skąd?

    >Acha, zakładanie trwało prawie miesiąc, w oddziale początkowo założyli zwykły
    >ROR, o Koncie Internetowym nie słyszeli.

    Obdzwaniając infolinie i oddziały też spotkałem się z różną interpretacją
    co to za produkt więc dzięki za przetestowanie...

    Arek