  • Data: 2009-04-21 12:08:56
    Temat: Re: Koniec lokaty w OF - lokata trwa :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ffiona" news:gskcf8$k6v$1@news.onet.pl

    > OF to open finance? Można im wierzyć?

    Lokaty zakładane za pośrednictwem strony https://lokaty.open.pl/ są
    zakładane tak naprawdę w Noble Banku. Czy można im wierzyć? Zaufało im wielu
    (ja też he he he) i póki co jestem zadowolony - wszystko gra i buczy jak w
    szwajcarskim zegarku. A po za tym ktoś na tej grupie napisał, że w Polsce
    żaden bank nie upadnie (i oby tak było). Po za tym można wierzyć wszystkim
    bankom do kwoty 50 tysięcy euro zdeponowanej na lokatach itp. :)

    Pozdrawiam.