    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec...
    Date: Thu, 8 Oct 2015 23:45:23 +0200

    "Andrzej Lawa" mv5tgk$p1l$...@n...news.atman.pl

    > A powinieneś.

    Skąd płynie ta powinność? Mam inne choroby niż
    Ty -- dlatego nie mam swego psychiatry.

    > Jasne - ale psychiatry wymagasz pilnie.

    > [ciach bełkot wariata]

    Każdy patrzy na innych przez pryzmat własnych chorób.
    Znam dwie osoby z ,,rentą na głowę'' -- obie radzą mi
    leczenie psychiatryczne. (chorób rzeczywistych, bądź
    urojonych, motywując to tym, że jeśli nawet tylko uroiłem
    sobie chorobę psychiczną, to już jestem psychicznie chory,
    zatem rentę najłatwiej w RP otrzymać właśnie ,,na głowę'')

    O tym, że z Tobą jest źle -- świadczą Twoje wypowiedzi
    (wybuchowe) związane z kredytami. Ja spokojnie przyjmuję
    fakt solidarnego spłacania frankowych (PO proponuje taką
    solidarność wobec wszystkich zadłużonych, nie tylko wobec
    frankowiczów) zobowiązań, choć sam nie mam żadnych kredytów
    bankowych, jeśli nie liczyć kart kredytowych spłacanych
    zazwyczaj w GP.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'