  • Data: 2003-08-20 09:47:38
    Temat: Re: Komunizm w bankowości pełną gębą !!!
    Od: "" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co chodzić po bankach. ZAKLADAM KONTO INTERNETOWE, NP. W MbANKU CZY
    iNTELIGO
    > I KUPUJĘ SOBIE  LUB KONWERTUJĘ FUNDUSZE INWESTYCYJNE, ,  NP pko/cs

    Sam sie sobie dziwie. Mam konto w mBanku, inteligo , w moim PEKAO SA nie bylem
    juz kilka lat (odkad jest mBanku) i nie wiem co mi strzelilo pojsc do banku -
    oazy archaicznej postawy wobec klienta. Juz podjalem kroki by
    nastepne "manewry" na funduszach wykonywac wlasnie przez mBank- milo,
    sympatycznie, w kapciach i bez udzialu "doradcow bankowych"
    pzdr rafal