  • 1. Data: 2004-09-21 20:27:50
    Temat: Komunikat w transakcyjnym mbanku - bezpieczenstwo
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Data rejestracji
    20-09-2004

    Data wygaśnięcia
    01-01-2005

    Typ komunikatu
    Wiadomość od mBanku

    Opis

    Informujemy, że mBank nigdy nie wysyła e-maili wymagających podania
    danych osobowych Klientów, haseł dostępu oraz haseł jednorazowych, ani
    nie podaje linków do stron, gdzie ma nastąpić weryfikacja czy
    aktualizacja danych. Nie należy, pod żadnym pozorem, ujawniać
    komukolwiek tych poufnych informacji.
    Więcej o bezpieczeństwie.
    (link do
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/in
    dex.html?)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2004-09-22 08:24:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004 22:27:50 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >nie podaje linków do stron, gdzie ma nastąpić weryfikacja czy
    >aktualizacja danych. Nie należy, pod żadnym pozorem, ujawniać

    To jak mam się zalogować?
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-09-22 08:36:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-22 10:24, kiedy Adam Płaszczyca
    napisał(a) co następuje:

    > To jak mam się zalogować?

    Czy nie traktujesz swojego komputera zbyt poważnie ;-) ?

  • 4. Data: 2004-09-22 08:53:18
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cirdol$eer$...@n...news.tpi.pl,
    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-22 10:24, kiedy Adam Płaszczyca

    > Czy nie traktujesz swojego komputera zbyt poważnie ;-) ?

    Te ogolne komunikaty w syst. transakcyjnym mBanku sa pozalowania godne.
    Dotychczas (u mnie) to byly same smiecie, zabieraja czas, trzeba czytac,
    klikac, kasowac, potwierdzac kasowanie (!).
    Ze nie wspomne o tym, ze przez to niepotrzebnie obciazam system
    uniemozliwiajac potrzebujacym zalogowanie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-09-22 11:28:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Ze nie wspomne o tym, ze przez to niepotrzebnie obciazam system
    > uniemozliwiajac potrzebujacym zalogowanie.

    Ale ktoś ma pewnie ciepłą posadkę polegającą na redagowaniu tychże
    komunikatów i tym samym [problem bezrobocia w naszej ukochanej ojczyźnie
    spada ;-)))) BTW - cześć Robert!

  • 6. Data: 2004-09-22 11:44:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cirnlb$5sc$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Ale ktoś ma pewnie ciepłą posadkę polegającą na redagowaniu tychże
    > komunikatów i tym samym [problem bezrobocia w naszej ukochanej
    > ojczyźnie spada ;-)))) BTW - cześć Robert!

    Jesli sugerujesz, ze to ja mam tę posadkę, to niniejszym dementuję ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-09-22 11:47:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jesli sugerujesz, ze to ja mam tę posadkę, to niniejszym dementuję ;)

    A skąd! Nie chcę się podlizywać, ale mam nieodparte wrażenie, że gdyby tak
    było to poziom merytoryczny komunikatów byłby inny :-)