  • Data: 2019-02-13 16:09:55
    Temat: Re: Kompakt Finanse
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale nazwa.
    Mogli jeszcze Bidet-finanse albo Górnopłuk-finanse ;P
    Ciekawe, jak będą te nowe karty wyglądały, mogliby dać na nich ten złoty kibel za
    1mln$ albo ten z promu kosmicznego/stacji orbitalnej - za 10mln$ ;>

    Ale tak naprawdę interesuje mnie to, jakie dadzą te specjalne warunki przeniesienia
    do mBąka (ładne mi przeniesienie, z mBąka do mBąka) - mogliby zrobić tak, jak zrobili
    z "eKontem mobilnym na starych zasadach" - pozostawili "taryfę" "mobilne" i jest OK.
    Więc mogliby też pozostawić taryfę "kompakt" i byłbym zadowolony, nawet nie musieliby
    wiśni dodawać.
    Kurtałka, bo takie konto, jakie potrzebuję dla teściowej, to zostanie już tylko w
    mega-klonie albo w nest :( W bgż będzie problem z bankomatami, a w pekao (ew. w milku
    i krokodylu, ale pekao lepsze) z płaceniem kartą.