    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik w mBanku i minusy na emaxach
    Date: Thu, 21 Feb 2013 21:04:42 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 09:43:09 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jest jakiś przepis, który pozwala im wchodzić w debet ?
    > Jak tu kiedyś napisałem, że gdzieś spotkałem informację, że komuś weszli
    > aż do limitu kart kredytowych to ktoś mi odpisał, że nie mogą.
    > P.G.

    Dzisiaj kolega zaraportował, że dalej mu ten komornik w blokadach wisi
    ale jak wszedł w szczegóły konta czy gdzieś tam, to pokazała mu się kwota
    wolna od zajęcia czy jakoś tak tylko że jakoś 12k pln. Jak zrobił przelew
    na sto parę zł to pomniejszyła się o ten przelew. Minusy na emaxach dalej
    się czerwienią he he.

    --
    xbartx