    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Date: Mon, 18 Nov 2002 10:32:39 +0100

    ,prawo to prawo i jezeli w miejscu zameldowania nikt nie
    >ma dowodow (faktury np) ze dany sprzet nie jest Twoj to moga go zabrac.
    >Zobowiazania nalezy placic. Sam podjales taka ryzykowna gre to sie nie dziw.

    >Czekaj, czekaj, Szanowna Mama powinna sprac dupsko takiemu niedorowojowi
    >spolecznemu jak Ty, i to zanim zlicytuja jej kanape za 100pln a tiwi za
    >800pln.

    Czyli jeżeli mieszkam z narzeczoną, oboje jesteśmy zameldowani pod jednym
    adresem, a ona narobi długów, to komornik może przyjść i zabrać moje TV,
    sprzeęt stereo, moje meble i mojego psa, tak?
    I jeszcze wyjaśnienie, już trzecie: nie chodzi mi o uniknięcie płatności (już
    dwa razy o tym pisałem), tylko o uniknięcie łażenia po pocztach czy bankach z
    mandatem. Chcę, zeby odebrał to US przy rozliczeniu rocznym podatku PIT, tak
    jak było poprzednio. Wszystko zgodnie z prawem: zamiast na poczcie płacić 200
    złotych mandatu, US zabiera 200 złotych plus koszty manipulacyjne w wysokości
    kilkunastu złotych (nie pamiętam już dokładnie ile).
    To nie jest problem, teraz mój problem to pytanie: czy komornik może zająć TV
    matki, bo syn ma 200 złotych długu. Moim zadniem powinien skierować sprawę do
    mojego urzędu skarbowego i tyle. Obawiam się, ze tego nie robi, bo straciłby
    kaskę za egzekucję długu.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl