  • 11. Data: 2003-06-11 17:54:31
    Temat: Re: Kolodko paszol won ;)
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Jego już nie ma (super), ale czy jego super pomysły nie zostaną
    wprowadzone w życie ? ;(((((((

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 12. Data: 2003-06-11 18:07:11
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Pocieszy cie, ze szykuje sie Lepper, albo Kaczka? Mnie nie. Zwlaszcza
    > jak popatrze na program gosodarczy tego ostatniego.
    > eeech :(

    Taaak, PIS to ma pomysł na państwo stanu wyjątkowego, a co do programu
    gospodarczego to ... szkoda gadać ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 13. Data: 2003-06-11 18:26:03
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Uch wzycham z nostalgia za czasami Balcerowicza - zwlaszcza z rzadu
    > Mazowieckiego, wtedy to bylo widac do czego daza, wszystko bylo jasne. A

    To prawda.

    > druga edycja Balcerowicza zwlaszcza reformapodatkowa zawetowana przez
    > Kwasniewskiego, najprawdopodobniej spowalyby, ze bylibysmy juz dawno na
    > sciezce mocnego wzrostu.
    > Wielka szkoda, ze Balcerowicz zdezyl sie z twaroglowym AWS-em i
    > Kwasniewskim.

    Fakt - Kwaśniewski zrobił duże głupstwo. O AWS to szkoda nawet
    gadać, bo niestety w dużej części to była zwyczajna chołota.
    Na pocieszenie mozna sobie za to wyobrazić, że gdyby w 89 doszła
    do władzy inna ekipa to być może bylibyśmy dzisiaj na poziomie Ukrainy
    czy Białorusi - więc udało nam się chociaz jeden raz :-)

    Pix

  • 14. Data: 2003-06-11 18:32:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Pocieszy cie, ze szykuje sie Lepper, albo Kaczka? Mnie nie. Zwlaszcza
    > jak popatrze na program gosodarczy tego ostatniego.
    > eeech :(

    Wcale mnie to nie pociesza, a wręcz nieco przeraża :(
    Ale też nie ma co ukrywać, że Leppera wyhodował nam Miller wspólnie
    niestety z nieszczęsnym Buzkiem.
    Kaczka pomysły gospodarcze ma co prawda głupawe lecz może dałoby
    się go nieco utemperowac skupiając jego uwagę np. na ulubionym KK
    i tępieniu aferzystów, a gospodarkę oddać nieco mądrzejszym - czyli
    jakaś klasyczna koalicja z podziałem resortów ;-)

    Pix

  • 15. Data: 2003-06-11 18:46:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    pix wrote:
    > jakaś klasyczna koalicja z podziałem resortów ;-)
    > Pix

    hmmm - patrzac co sie dzieje w Warszawie to raczej nie jestem
    optymista...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 16. Data: 2003-06-11 19:50:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > hmmm - patrzac co sie dzieje w Warszawie to raczej nie jestem
    > optymista...

    Niby tak, ale z drugiej strony nie ma fizycznej możliwości aby
    Kaczka uzyskała większość po wyborach więc koalicjant, i to
    dosyć silny, będzie musiał się znaleźć.
    Oby tylko nie poszło w stronę jakiegoś Giertycha bo będziemy
    mieć mały horror.

    Ale jak to mądrze powiedział w dniu referendum pan premier "dzisiaj
    jest dzień świętowania" więc martwić się będziemy od jutra - na razie
    więc cieszmy się z Kołodki, bo ten gostek mógł rzeczywiście wyrządzić
    spore spustoszenie.

    Pix

  • 17. Data: 2003-06-11 20:12:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Taaak, PIS to ma pomysł na państwo stanu wyjątkowego, a co do programu
    > gospodarczego to ... szkoda gadać ;)

    Bo niestety na razie w tym kraju w cenie jest jedynie populizm.
    Jak przejdziemy przez rządu PiSu, LPRu i Samoobrony (w dowolnej
    konfiguracji), to może już dojdziemy do takiego stanu, że do społeczeństwa
    zacznie coś docierać. Ale wówczas znów przy władzy będzie SLD... ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2003-06-11 20:45:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:bc7os9$da4$1@news.onet.pl...

    > No jak historycznie to ok, mozna sie domyslec (aczkolwiek sama nazwa
    > "komunisci" ~tak sobie pasuje).
    > Bo jednak co do mentalnosci, to hmmmm. (znowuu ta nazwa), ale jak mam
    > wymieniac, to przede wszystkim:
    > LPR, Samoobrona, PSL, PiS, UP, SLD...

    Moje typy: SLD, UW, UP i część PO, a także Samoobrona (ale z innego powodu).

    Pzdr,
    BaLab

  • 19. Data: 2003-06-11 20:48:35
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest dzień świętowania" więc martwić się będziemy od jutra - na razie
    > więc cieszmy się z Kołodki, bo ten gostek mógł rzeczywiście wyrządzić

    Racja, i tak juz zdążył nieźle namieszać -abolicja podatkowa i propozycja
    podatku od dochodów giełdowych byłyby po prostu "strzałem w dziesiątkę" i
    "hitem" (czytaj gwoździem do trumny). Miejmy nadzieję, że jego nastepcy do
    tego nie dopuszczą. Ale nie wolno tracić czujności - jeszcze nie tak dawno
    nasz Grzesio było dla niektórych prawdziwym guru ekonomicznym - kto wie co
    nam SLD jeszcze zafunduje w niedalekiej przyszłości....

    Jamesi

  • 20. Data: 2003-06-11 20:50:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Racja, i tak juz zdążył nieźle namieszać -abolicja podatkowa i propozycja
    > podatku od dochodów giełdowych byłyby po prostu "strzałem w dziesiątkę" i
    > "hitem" (czytaj gwoździem do trumny).

    Jak dla mnie to niektóre jego ostatnie pomysły ocierały się
    wręcz o sabotaż polskiej gospodarki w przededniu wejścia do UE.

> [...]
    > nasz Grzesio było dla niektórych prawdziwym guru ekonomicznym - kto wie co
    > nam SLD jeszcze zafunduje w niedalekiej przyszłości....

    Heh... pamiętam wystąpienie Kuźmiuka z PSL, który jako naiwny
    prostaczek kiedyś stwierdził, że Kołodko jest dobry bo mu się... "kojarzy
    ze wzrostem gospodarczym" :-))

    Pix