  • 31. Data: 2012-05-26 19:39:52
    Temat: Re: Kolejne wiśnie - Alior Sync
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jpp6hv$amj$...@i...gazeta.pl

    > Postscriptum: Szukam qmpli. ;) Chętnych zapraszam do odwiedzenia poniższego linku.
    ;)
    > https://ty.i.sync.pl/

    Korekta...

    https://ty.i.sync.pl/inv/6V6u9fpXfB

    Swoje straty szacuje na 10 tysięcy klientów...
    Klikali, myśląc, iż kliają na moją korzyść.
    Albo AS odda mi dobrowolnie, albo oddam sprawę do sądu!!!
    A żeby wygrać, najpierw zbuduję swoją prywatną szkołę wyższą,
    tam wydział prawa, na którym wyprodukuję swoich prawników,
    swoich sędziów...

    Cholera... Nie zdążę w tym życiu...

    Jak i Kopania nie zdąży z wyprodukowaniem swoich prawników. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2012-05-27 09:09:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 May 2012 00:48:29 -0700 (PDT), Clegan napisał(a):

    > Poczytałem sobie regulamin: ror jest bezpłatny, natomiast karta do
    > niego jest wydawana bezpłatnie, ale nie ma nic o bezpłatnym jej
    > użytkowniku.

    Użytkownik jest płatny, kosztuje stówę.

    AK

  • 33. Data: 2012-05-27 10:00:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Użytkownik jest płatny, kosztuje stówę.

    Dobre :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 34. Data: 2012-05-27 15:50:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" t...@4...net

    > Użytkownik jest płatny, kosztuje stówę.

    Ale w 2 bezpłatnych ratach. Kredyt ów nawet nie ma płatnego ubezpieczenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-05-28 12:13:09
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 26 Maj, 02:02, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
    > Ja sprzedałbym się za dychę. :) Co miesiąc sprzedajemy
    > się za 5 Dobrych dych, za więcej niż 4 twarde dychy laskowe,

    A te 4 dychy to gdzie i za co dostajesz?
    Mozna sie jeszcze na to zalapac?

    --
    pozdr.
    ls

  • 36. Data: 2012-05-28 13:46:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 6...@5...googl
    egroups.com

    : A te 4 dychy to gdzie i za co dostajesz?

    Jak to gdzie? -- u Baśki.

    : Mozna sie jeszcze na to zalapac?

    Nie masz konta w BGŻ? Inni mają od ponad roku. Ja od 2 miesięcy.
    Baśka zabiera Ci 5k, ale natychmiast są znowu Twoje. 3 razy debetówką
    transaktujesz, po czym Baśka Ci zabiera 8 złotych, ale za jakiś czas
    rzuca w Ciebie 50 orzechami. Na czysto ponad 4 dychy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-05-28 14:35:31
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 28 Maj, 13:46, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
> [...]
    > transaktujesz, po czym Baśka Ci zabiera 8 złotych, ale za jakiś czas
    > rzuca w Ciebie 50 orzechami. Na czysto ponad 4 dychy.

    Kicha - sam nie wiem, jak przegapilem cos takiego :|
    Zmykam czym predzej na strone BGZ...
    --
    pozdr.
    ls

  • 38. Data: 2012-05-28 14:54:35
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 28 Maj, 14:35, ls <l...@w...pl> wrote:

    > Kicha - sam nie wiem, jak przegapilem cos takiego :|
    > Zmykam czym predzej na strone BGZ...

    Oj, nie napisales, ze trzeba lac wynagrodzenie :(
    A te 8zl to za co?
    --
    pozdr.
    ls

  • 39. Data: 2012-05-28 15:12:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" a...@5...googl
    egroups.com

    __________^^^^^^^^^^^^^

    > Kicha - sam nie wiem, jak przegapilem cos takiego :|
    > Zmykam czym predzej na strone BGZ...

    : Oj, nie napisales, ze trzeba lac wynagrodzenie :(

    Czyżby?

    : A te 8zl to za co?

    Za kartę. Nie mam kalkulatora (gdzieś zapodział się)
    więc nie wiem, ile to jest 50-8... ;) Ale ja leję
    z mBanku, z konta firmowego -- to lanie kosztuje
    mnie 1 złotówkę. Tą oto metodą nie ja modlę się
    o to, aby Baśka dawała, ale mBank. I tak naprawdę
    właśnie o to chodzi, aby inni modlili się w Twoich
    intencjach, myśląc przy tym, że modlą się w swoich?

    Oto -- i jeszcze o to, aby złożyć i wysiedzieć zapłodnione jaja. ;)

    -=-

    Tak to jest... Gdy banki wprowadzają podwyżki (jak BGŻ) ludzie
    mają nie jeden twardy orzech do zgryzienia, ale wiele takich
    orzechów... Dziadek by się przydał... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2012-05-28 15:13:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ls napisał(a) :

    > Oj, nie napisales, ze trzeba lac wynagrodzenie :(

    I to w kwocie 5000. Żeby zasłużyć na 50 orzechów (1% od owej kwoty).
    Lub z innego konta nie będącego naszą własnością.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]