  • 11. Data: 2012-05-24 22:51:25
    Temat: Re: Kolejne wiśnie - Alior Sync
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.05.2012 18:18, Michal Pl pisze:

    > Wkrótce ma wystartować AliorSync i rozpoczęła się kampania podobna do startu
    AliorBanku.

    > Bank da nam 100zł, za odpowiedzenie na kilka pytań i zostawienie numeru PESEL
    (który ma służyć do "rozpoznania" nas przy późniejszym zakładaniu konta".

    > 100zł zostanie wydane w dwóch transzach:
    > -pierwsza: za założenie konta (50zł)
    > -druga: za wykonanie 3 transakcji kartą, która ma być też za darmo (50zł)
    >
    > LINK: https://ty.i.sync.pl/inv/VEVL1yr

    I dlatego dales tutaj swoj link referujący a nie zwykly link? Tak bardzo
    do nagrody ciagnie? Co za ludzie...

  • 12. Data: 2012-05-24 23:22:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 24 Maj, 20:10, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Ktos wie, czy jak juz sie ma konto w Aliorze, to mozna otworzyc w
    > Alior Sync i tez zgarnac 100pln?

    W regulaminie nie doczytałem się takiego ograniczenia

  • 13. Data: 2012-05-24 23:22:29
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Pytają o jakieś szczęśliwe cyfry, pewnie wybrane 6 cyfr będzie w numerze
    rachunku jak przy starcie Aliora :) Niby szczegół, ale wtedy od razu
    widać czy rachunek jest nasz...

  • 14. Data: 2012-05-25 01:51:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" 0...@g...co

    : Regulmin o tym nic nie mówi, więc raczej można.
    : Bo ja np. konto w Aliorze również posiadam.

    Może mi ktoś wyjaśnić, co trzeba zrobić, aby te wiśnie zerwać?
    Dla mnie za wysoko rosną -- nie pojmuję, o co im chodzi. Rabaty
    na gry? Na co mi to? Po tych rabatach są wiśnie czy poza takimi
    bzdetami jak rabaty nic nie ma?

    Jakie to szczęście, że banki dają wiśnie -- owoce są potrzebne...
    Witaminy... Ale ten sync jest dla mnie za trudny, za wysoko rośnie...

    [zaraz powiedzą, że jestem leniwy, że obżarłem się wiśniami i orzechami...]

    -=-

    Konto w Alior banku mam, ale jak pojmuję -- można zgarnąć
    stówkę także wtedy, gdy konto już jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-05-25 10:49:16
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Witaj!

    Trzeba wejść na na stronę https://ty.i.sync.pl/ lub kliknąć w link co podałem (aby
    się nie czepiali, że podałem ref linka).

    Następnie wprowadzić 6 cyfr, odpowiedzieć na pytania, kliknąć w link aktywacyjny,
    wprowadzić numer PESEL. I po tym musimy czekać, aż wystartuje bank. Jak wystartuje to
    za założenie mamy 50zł i następne 50zł za 3 płatności kartą

  • 16. Data: 2012-05-25 15:46:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Pl" 0...@g...co

    : Witaj!

    Witam!

    : Trzeba wejść na na stronę https://ty.i.sync.pl/ lub kliknąć
    : w link co podałem (aby się nie czepiali, że podałem ref linka).

    : Następnie wprowadzić 6 cyfr,

    Wprowadziłem te, które mi dali jako możliwe do wprowadzenia -- pierwsze lepsze.

[...]

    Po tych wszystkich rabatach będzie ciąg dalszy w postaci
    założenia konta czy może poszedłem jakąś złą drogą? Bo
    mnie zaczęło pytać o to, co lubię robić w wolnym czasie,
    dało rabat na gry (ja gram od dawna w jedną, bezpłatną
    grę -- http://www.myfreezoo.pl/game/ -- zatem po co mi
    jakiś rabat na gry?) i przerwałem ,,dyskusję'', uznając,
    iż poszedłem zła drogą.

    Mam wracać na tę drogę, mam nawrócić się? :)
    Idąc ta drogą dojdę do raju, aby zerwać wiśnie z drzewa życia?
    Nie czeka mnie zakazany owoc marnowania czasu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-25 16:09:15
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Nie trzeba się nawracać ;) trzeba dążyć dalej. Są tam takie 4 pytania. Jak to się
    zrobi trzeba czekać na strart

  • 18. Data: 2012-05-25 16:24:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michal Pl napisał(a) :
    > 100zł zostanie wydane w dwóch transzach:
    > -pierwsza: za założenie konta (50zł)
    > -druga: za wykonanie 3 transakcji kartą, która ma być też za darmo (50zł)
    >
    > LINK: http://ty.i.sync.pl/

    Fuuuuuj!Ohydny flash. Już dlatego uważam, że należy się właśnie 100
    zł w ramach odszkodowania za oglądnięcie tych migających i ruchomych
    obrazków, które na dodatek działają z usterkami ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2012-05-25 16:31:07