    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejna lokata z premią, tym razem BGŻ Optima i 50 zł
    Date: Wed, 25 Nov 2015 00:33:28 +0100

    "mx" 5653521b$0$698$6...@n...neostrada.pl

    eo&s=NdnT4JTV <-- 8 dych ode mnie.

    > Tylko klik Ci wystarcza, czy musi dojść do założenia lokaty?
    > Optimę mam, ale wniosek przyjmuje. Inny e-mail i telefon,
    > nowy DO, pesel stary (żony w rezerwie).

    Potrzebna lokata. Raz na jakiś czas jest za klik -- złotówka
    za ciągi fibonacciego chociażby. (nie widzę teraz tego linku)

    Wynagrodzenie przyznane będzie za poprawny wniosek pod warunkiem,
    że na jego podstawie zostanie uruchomiona Lokata Bezkarna, zasilona
    w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku kwotą co najmniej 1000 zł.

    Wynagrodzenie nie zostanie naliczone, jeżeli wniosek o otwarcie produktu
    pochodzić będzie od osoby, która posiadać będzie już Konto Oszczędnościowe
    lub Lokatę Bezkarną w BGŻ BNP Paribas lub, jeżeli wniosek pochodzić będzie
    od osoby, która do dnia złożenia formularza została już zarejestrowana jako
    wnioskująca o otwarcie Konta oszczędnościowego lub Lokaty Bezkarnej w BGŻ
    BNP Paribas.

    W programie obowiązuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta.
    Poprawnie zliczane są wnioski wygenerowane przez unikatowych użytkowników.

    Poniżej masz 4%:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=9AUA6th0&cr=3O2rob
    Fi&s=NdnT4JTV <-- 3 dychy ode mnie.

    Tę lokatę założę, jeśli zdążę. ;) Na razie uciekło mi klika lokat.
    Taką cenę (utratę lokat) zapłaciłem za ,,prozę życia'', wyrażoną
    między innymi:

    - oczekiwaniem na decyzję ,,mądrych'' ludzi;
    - badaniem wzroku przez biegłą sądową (odłożyłem
    wszystko, aby przygotować się do tego badania)
    - odzysk dowodu osobistego po tym badaniu (biegła
    zapomniała o oddaniu; przyzwyczaiłem się już do
    tego, że w banku czy w galerii osoba biorąca do
    swoich rąk mój dowód osobisty lub moją kartę,
    staje się odpowiedzialna za zwrot i pilnuje
    oddania)
    - wreszcie konieczność sprawdzania, czy oby na
    pewno mam astmę -- niedzielę ledwo przeżyłem,
    po czym powracałem ,,do siebie'' (,,badanie''
    nie ma związku z badaniem okulistycznym)

    Przegapiłem czas końca wyższego oprocentowania w Mille,
    straciłem lokatę 4%/5% w EB i parę lokat z Agory...

    Ludzie dookoła mnie mają dziwną skłonność do marnowania cudzego
    (w tym wypadku -- mojego) czasu. ,,Odpowiedzialność'' ludzka
    dziwi, Podobnie rzecz się ma z ,,badaniem'' mojej astmy -- bardzo
    destruktywnym! Na lekcjach religii uczono mnie, że Bóg upomina się
    o ludzkie życie za pomocą... śmierci! Tłumaczono nam, że jesteśmy
    zbyt młodzi, aby pojąć tę troskę ale za jakiś czas dorośniemy,
    zrozumiemy i być może zaakceptujemy różne tragiczne wydarzenia,
    niby przeczące Boskiej miłości.

    Moim zdaniem Polacy mają wyjątkową zdolność do znęcania się nad
    innymi ludźmi, przy okazji marnując swoje własne szanse życiowe
    i swoje zdrowie. Zdaję też sobie sprawę z tego, że być może tak
    samo (lub podobnie, bądź nawet gorzej) jest w innych kulturach. :)
    Nie badałem tych innych kultur -- więc nie wiem, jak tam jest. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'