  • 1. Data: 2002-09-26 19:43:19
    Temat: Kłopoty z SMSami w Nordei
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Witam,

    od dobrych kilku miesięcy Nordea ma kłopoty z wysyłaniem SMSów
    potwierdzających transakcje. Ostatnio miało być dobrze po 17.09 ale w
    dalszym ciągu nie działa.

    A oferta banku wciąż wspomina o tych SMSach...

  • 2. Data: 2002-09-26 21:20:53
    Temat: Re: Kłopoty z SMSami w Nordei
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dalszym ciągu nie działa.
    > A oferta banku wciąż wspomina o tych SMSach...

    tak ? a ja od kilku miesiecy nie moge sie pozbyc zupelnie niechcialnych
    spamowatych smsesow o tym ze cos tam w nordea slychac
    widocznie im sie popieprzylo i zamiast wysylac smsy klientom, wysylaja je
    bylym klientom :-))
    :-((