  • 1. Data: 2013-06-07 13:07:12
    Temat: Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
    Od: zgred <z...@e...com>

    Dostałem miesiąc temu, "uaktywniłem" SMSem nadając PIN. Dostałem
    potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowało "niezgodny PIN". W
    innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać
    "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś omsknąć, nadal bezskutecznie. W
    końcu poszedłem do oddziału.
    Miła pani powiedziała, że "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba
    próbować nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowała podejście do
    bankomatu. Tam PIN okazał się dobry i można było nacisnąć "aktywuj
    kartę" i przeczytać pozytywne potwierdzenie. Po chwili kartą już dało
    się płacić w sklepie.

    Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za zakupy?
    Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie
    1pkt PB = 1 grosz).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-06-07 15:17:51
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-07, zgred <z...@e...com> wrote:

    > Na marginesie: niech mi ktoś powie ile pktów payback leci za zakupy?
    > Kiedyś uznałem, że to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie
    > 1pkt PB = 1 grosz).

    Model punktowania:
    - 1 pkt PAYBACK za 5 PLN obrotu bezgotówkowego
    - 100 pkt PAYBACK w przypadku rejestracji na stronie prepaid.bzwbk.pl

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karta-payback/karta-prepaid-payback.html
    #tab_dodatkowe_informacje

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 3. Data: 2013-06-07 15:20:27
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-07, quiris <l...@b...biz> wrote:

    > Model punktowania:

    Aha i jeszcze jedno: punkty za korzystanie z karty BZWBK oraz punkty
    promocyjne naliczane są w trybie miesięcznym, do 10 dnia miesiąca za
    poprzedni miesiąc kalendarzowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2013-06-07 20:56:40
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mam to samo, probowalem 2 razy i nie dalo sie zaplacic, pin
    niezgodny!

    3ci raz boje sie bo myslalem ze zablokuje mi karte.
    ile razy mozna zly pin wpisywac?

    juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

  • 5. Data: 2013-06-07 21:19:01
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-06-07 13:07, zgred pisze:
> [...]
    > innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacząłem sprawdzać
    > "zbliżone" PINy, bo mogło mi się coś omsknąć, nadal bezskutecznie. W

    Ja aktywowałem w bankomacie, potem zapłaciłem za paliwo. Żadnych cyrków
    nie było

    Darek

  • 6. Data: 2013-06-07 21:35:55
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:
> [...]
    > ile razy mozna zly pin wpisywac?
    >
    > juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

    Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)
    Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w
    bankomacie BZWBK.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 7. Data: 2013-06-08 00:17:37
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 21:35:55 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
    > W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:

    /.../

    > Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)
    >
    > Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w
    >
    > bankomacie BZWBK.

    Wyciągnąłem bez problemu przez mPay

  • 8. Data: 2013-06-08 01:31:37
    Od: "Artur Kubit" <a...@i...pl>

    > Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w
    > bankomacie BZWBK.

    Dokładnie i jedynie tak.

  • 9. Data: 2013-06-08 10:42:29
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)
    >Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w
    >bankomacie BZWBK.

    bez problemu doladowalem przed chwila konto w tel. za pomoca tej karty
    w serwisie blue.pl - wiec mozna przez neta jakos to wykorzystac.

  • 10. Data: 2013-06-08 11:41:33
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 01:31:37 UTC+2 użytkownik Artur Kubit napisał:

    > Dokładnie i jedynie tak.

    Potwierdzam.