  • Data: 2005-01-05 11:06:11
    Temat: Re: Klęska IKE
    Od: ps <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> wrote in
    news:slrnctn8nm.fes.newsuser@pah156.warszawa.sdi.tpn
    et.pl:

    > Nie pamietam juz dokladnie ale polowa forsy musi byc wlozona nie
    > pozniej niz 5 lat przed emerytura i jeszcze cos w tym stylu.

    musisz spelnic przynajmniej jeden z dwoch warunkow:

    a) dokonac wplat przynajmniej w 5 latach kalendarzowych
    b) wplacic przynajmniej polowe srodkow nie pozniej niz 5 lat przed
    wyplata

    czyli w praktyce wystarczy wplacac w 5 latach kalendarzowych, chocby po
    1pln, czyli jedynym warunkiem jest posiadanie ike przez 5 lat, a jesli
    nie masz jeszcze 50 lat to i tak ten warunek musisz spelnic,
    czyli niczego to nie ogranicza

    > A jak tego nie dotrzymam - zaplace podatek. Wiec mam to w nosie,
    > tak to ja moge wszedzie.
    > Wole bawic sie sam swoja kasa.

    ale jak dotrzymasz to nie zaplacisz podatku, a jesli chcesz sie bawic
    kasa to mozna zalozyc ike w biurze maklerskim