  • 11. Data: 2013-03-15 22:49:42
    Temat: Re: Kiedy wraca dobro?
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Na fejsie piszą, że w poniedziałek. Kolejna promocja = kolejna awaria. Tam już chyba
    nikt niczego nie ogarnia.

  • 12. Data: 2013-03-20 09:52:08
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2013-03-15 22:49, Konfabulator pisze:
    > Na fejsie piszą, że w poniedziałek. Kolejna promocja = kolejna awaria. Tam już
    chyba nikt niczego nie ogarnia.

    Już środa a kasy nadal nie ma.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2013-03-20 10:00:11
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2013 09:52:08 UTC+1 użytkownik Marcin P. napisał:

    chyba nikt niczego nie ogarnia.

    > Już środa a kasy nadal nie ma.

    Złóż reklamację. 30 dni na rozpatrzenie.

  • 14. Data: 2013-03-20 10:02:32
    Od: MK <m...@i...pl>

    "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> Wrote in message

    > Już środa a kasy nadal nie ma.

    kto nie ma. ja nie dostalem, ale znana mi osoba dostala 18tego 30
    pln zwrotu + 0,05 pln odsetek za opoznienie i to bez reklamacji.
    ja zaczekam do jutra, jak nie nalicza to zloze reklamacje.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----