  • Data: 2003-01-03 23:50:22
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jozef Zbrodel napisał:

    >Bez problemu, bo mam to lokalnie na dysku ;-))). Ale OK, przyznałem
    >już że to jest faktycznie spigwione.

    No niestety

    >Był moment, że w Inteligo miałem szesć, bo porobiłem sobie rachunki
    >"celowe". Teraz mam trzy. W mBanku chwilowo dwa, ale jak mi przyjdzie
    >do głowy też mieć trzy, to oba eMaxy będę musiał rozróźniać po
    >numerze, niestety :-(((.

    No niestety oraz po stanie rachunku...

    >A szesciu mieć nie mogę :-((

    Możesz... Nawet więcej :-)
    ekonto +3 eMaksy + IzyKonto + mBiznes + mBiznesMaxy (nie wiem ile)

    >Nie bardzo wiem jakie kwestie prawne, w końcu w Inteligo to jest i
    >działa a nie sądzę by robili to pozaprawnie.

    SMSy sa niebezpieczne. Podobnie jak emaile. Stąd wysyłanie wyciągów,
    stanów konta itp. tymi kanałami nie jest chronione i może łatwo
    doprowadzić do ich przejęcia przez osoby trzecie. Nie wiem na ile to
    grozi bankowi, jednak jestem sobie w stanie wyobrazić proces wytoczony
    bankowi przez klienta, któremu konkurencja przejęła stan konta albo
    jeszcze gorzej -- prowadzone przez niego transakcje.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/