  • Data: 2002-12-30 22:47:02
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał

    > serwis SMS,

    Platny 4,90zl/mc ! Jak nie placisz, to nie mozna np. sprawdzic salda via SMS
    Za to SMS zaraz po obciazeniu, to fajna rzecz ;-)

    > zawsze
    > udaje mi sie wchodzic via Internet do serwisu a w mbanku sa czasem
    problemy,

    Oj, przesadzasz ;-) z inteligo mozna dopiero korzystac od czasu zmian www,
    bo przedtem strasznie wolno dzialalo ;-/

    > - kwestia ciulaczy versus uzytkownikow robiacych sporo przelewow
    > Tak - jezeli ktos robi duzo przelewow, to Inteligo ze swoimi oplatami
    odpada.

    wlasnie ;-)

    > Jezeli natomiat ktos robi przelewy pensji i troche kasy trzyma w trakcie
    > miesiaca (uzywajac np. karty kredytowej do robienia zakupow), to
    oprocentowanie
    > na koncie moze miec juz znaczenie.

    wtedy wygrywa %% mB ;-)

    > Nie wspomne tu juz o kwotach w stylu 10
    > tysiecy czy wiecej.

    jw. -nawet bardziej :-)

    > Kazde oplaty i prowizje, ktore zabiera nam bank warto sobie
    > nadrabiac procentem moim zdaniem.

    Tyle, ze tych oplat/prowizji w inteligo calkiem sporo ;-// Ciekaw jestem czy
    jak wprowadza linie kredyt. to nadal bedzie oplata za prowadzenie przy
    saldzie mniejszym niz 100zl ;-))

    > - marketingowe dzialania Inteligo

    Jak zlikwiduja promocje bankomatowa, to znowu bedzie IMO beznadziejna
    oferta.
    Ale jak by dodali do bezplatnych bankomatow bezplatne przelewy, to
    faktycznie bedzie jedna z lepszych ofert ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek