  • Data: 2002-12-30 19:54:15
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6aff.00000704.3e0f6a66@newsgate.onet.pl...
    > Moim zdaniem wystarczy, ze Inteligo zaoferuje ciut wieksze oprocentowanie niz
    > mbank i cala kasa przeplynie do tego banku. Ludzie nie beda wtedy zwracac uwagi

    Oczywiście, pod warunkiem, ze RPP obniży stopy procentowe przynajmniej o -10%
    (czytaj: znacznie podniesie).
    Aktualne oprocentowanie jest tak małe, ze ja nie widzę powodów manipulacji między OKO
    INGBSK, mbank , Inteligo.
    Aktualnie liczy się wygoda, opłaty, a nie procenty.

    Ale niektórzy lubią zmieniać, aby był ruch