  • Data: 2002-12-29 23:05:54
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden produkt w Inteligo tez zawadza - kredyt odnawialny.
    > O ile wiem, to ma on niebotyczne oprocentowanie...

    Po pierwsze Inteligo oferuje kredyt konsumpcyjny, wypłacany
    jednorazowo, a nie - jak piszesz - odnawialny. Po drugie nie
    jest to jedyny brak, który powoduje, że na dzień dzisiejszy
    mBank wypada ofertowo jednak nieco lepiej. Ponadto Inteligo
    ma kilka 'plam na życiorysie', które wciąż wspominam z nie-
    smakiem. Należy tu wymienić przede wszystkim dezinformację
    dotyczącą historycznych zmian w Tabeli Opłat i Prowizji.
    Pojawiały się również obietnice bez pokrycia, jak zapomnia-
    ny już plan wprowadzenia karty, korzystanie z której wiąza-
    łoby się z wspieraniem programu budowy sztucznego serca,
    czy czegoś takiego. Pełen rozmachu marketing Inteligo mija
    się z celem, gdy zamiast konsekwencji towarzyszą mu różnego
    rodzaju fortele. Dzisiaj konto Inteligo to moim zdaniem
    bardzo wygodny elektroniczny portfel (w związku z dużą
    ilością bezprowizyjnych bankomatów i niskimi kosztami),
    ale nikt nie wie, jak długo - przecież to tylko kolejna
    promocja!

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent