  • 1. Data: 2016-01-26 21:47:35
    Temat: Karty wirtualne i/lub prepaid
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Witam,

    właśnie się dowiedziałem, ze BZWBK nie wydaje już wirtualnych kart (można je
    było kupić na alledrogo).

    Czy jest jakaś alternatywa? ING i mBank coś mają, ale o ile się dobrze
    zorientowałem, trzeba mieć u nich konto.

    W materiałach prasowych znalazłem, że BZWBK miał coś w Żabkach sprzedawać,
    ktoś wie czy temat jest aktualny?

    Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszając się sprzed kompa i w miarę
    szybko, jest na to jakaś szansa?

    Wiwo

  • 2. Data: 2016-01-27 01:24:10
    Temat: Re: Karty wirtualne i/lub prepaid
    Od: raz-dwa-trzy <d...@c...net>

    W dniu 26.01.2016 o 21:47, Wiwo pisze:
    > Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszając się sprzed kompa i w
    > miarę szybko, jest na to jakaś szansa?

    jest:
    https://www.entropay.com/

  • 3. Data: 2016-01-27 21:02:05
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2016 21:47:35 +0100, Wiwo napisał(a):

    > Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszając się sprzed kompa i w miarę
    > szybko, jest na to jakaś szansa?

    Zerknij na https://wiewiorka.pl/ - niby ta kartą którą dają ma służyć do
    rozliczeń z nimi - ale jest to pełnoprawna karra prepaid.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 4. Data: 2016-01-27 21:08:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 21:01:47 UTC+1 użytkownik abelincoln napisał:

    > Zerknij na https://wiewiorka.pl/ - niby ta kartą którą dają ma służyć do
    > rozliczeń z nimi - ale jest to pełnoprawna karra prepaid.

    I możesz ją anonimowo zamowić.