  • 1. Data: 2003-06-10 18:53:45
    Temat: Karty we Wloszech
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Witam
    Wybieram sie na wakacje do Wloch. Mam Electrony z mBanku i Inteligo.
    Czy powinienem sie w jeszcze jakas karte zaopatrzyc czy electrony wystarcza?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    quba
    www.superszkolenia.pl

  • 2. Data: 2003-06-10 19:03:00
    Temat: Re: Karty we Wloszech
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wybieram sie na wakacje do Wloch. Mam Electrony z mBanku i Inteligo.
    > Czy powinienem sie w jeszcze jakas karte zaopatrzyc czy electrony
    wystarcza?

    We Wloszech elektrony 2 lata temu byly powszechnie akcpetowane. Ogolnie
    mozna bylo nimi placic w wielu miejscach (Wenecja, Triest, Lido di Jesolo).
    POSy sa tam tylko smieszne - nieraz je mozna spotkac w Polsce (Pekao) - PIN
    trzeba wpisywac z klawiatury POSa i wszyscy na okolo widza co wpisujesz :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-06-10 23:11:17
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Elektrony wystarcza, o ile masz na nich pieniadze :-). Musisz tez pamietac, ze
    wiele bankomatow we Wloszech zada PINu szesciocyfrowego, a nie czterocyfrowego
    jak u nas. Kiedys dodawalo sie na poczatek dwa zera, a pozniej nasz PIN, jak
    jest teraz - nie wiem. Mysle jednak, ze nic sie nie zmienilo.

    Milych wakacji!

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-06-11 09:29:37
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > jest teraz - nie wiem. Mysle jednak, ze nic sie nie zmienilo.

    W instrukcji uzytkowania kart mBanku czytalem, ze wszedzie gdzie bankomat
    chce szesciu cyfr to robi sie jak mowisz, wiec nie sadze zeby sie to
    zmienilo.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )