  • 11. Data: 2010-06-18 03:09:01
    Temat: Re: Karty ofiar w Smoleńsku były odnalezione przez żołnierzy wraz z PIN-ami
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ma wspolne konto z zona. Jarkacz o takim moze tylko pomarzyc

    imho wspolne to mozna miec dzieci - nie konto :)

  • 12. Data: 2010-06-18 08:48:12
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Premier Tusk do tej pory nie ma.

    Jak byly premier, obecny premier moze nie miec konta? To cos grubymi nicmi
    szyte...
    To wyplat dostaje na konto kumpla czy rodziny?
    Cos tu mi sie nie podoba, jakies proby zaciemnienia i ukrycia stanu majatku
    podejrzewam.
    Jak ja nie chce by moje konto bylo do mnie przypisane otwierm wspolnie z
    kims... lub na kogos - ale ja to ja zwykly pracownik przy "zmywaku" w angli
    natomiast premier panstwa w Uni Europejskiej? To bardziej brzmi jak premier
    panstwa III swiata z hunta wojskowa lub rodzinna dyktatura - o rodzinna
    dyktatura - to by pasowalo czyz nie? Czyli, faktycznie Polska to kraj III
    swiata ;(

  • 13. Data: 2010-06-18 09:08:25
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 18.06.2010 10:48, pmlb wrote:

> [...]
    > jak premier panstwa III swiata z hunta wojskowa lub rodzinna dyktatura -
    > o rodzinna dyktatura - to by pasowalo czyz nie? Czyli, faktycznie Polska

    Okazalo sie jeszcze, ze zaden parlamentarzysta nie ma konta bankowego!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2010-06-18 14:18:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 8...@m...uni-berlin.de

    > Okazalo sie jeszcze, ze zaden parlamentarzysta nie ma konta bankowego!

    -- Dlaczego szewc chodzi w dziurawych butach?
    -- Bo wie, że ceny usług szewskich są zbyt wysokie. :)

    Parlamentarzysta wie o tym, że stworzono bankom ponadprzeciętnie
    dobre możliwości bogacenia się w kraju biedniejących ludzi? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'