  • 1. Data: 2010-06-16 08:07:32
    Temat: Karty ofiar w Smoleńsku były odnalezione przez żołnierzy wraz z PIN-ami
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Nasze "elity" polityczne trzymały karty kredytowe w portfelu razem z PIN. To
    umożliwiło ruskim żołnierzom wypłatę z bankomatu.

    Nie znają podstawowej zasady używania karty kredytowej, a biorą się za
    rządzenie krajem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-16 08:22:23
    Od: Jan Kowalski <j...@...pl>

    W dniu 2010-06-16 10:07, Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > PIN. To umożliwiło ruskim żołnierzom wypłatę z bankomatu.
    > Nie znają podstawowej zasady używania karty kredytowej, a biorą się za

    Ale to głównie pisdecja, a ci to wiesz... palcem pokazać to za mało to
    raz, a po drugie... jeśli jarkacz brał kasę na konto mamusi, bo nie
    umiał ząłożyć sobie konta w banku i uważał je za część "tych_złych" no
    to czemu się dziwić? Miernoty umysłowe i tyle...

  • 3. Data: 2010-06-16 08:24:55
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    > To umożliwiło ruskim żołnierzom wypłatę z bankomatu.
    >
    > Nie znają podstawowej zasady używania karty kredytowej, a biorą się za

    Ja mam zapisany PIN na każdej karcie i moge się założyć, że i tak go nie
    odczytasz :-)

    --
    Art
    wyborca PO odkrywa swoje tajemnice:

  • 4. Data: 2010-06-16 08:49:37
    Od: ntech <k...@g...com>

    On 16 Cze, 10:24, "Art" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    ada.pl...

    > Ja mam zapisany PIN na każdej karcie i moge się założyć, że i tak go nie
    Ale ruskie saldaty juz tak...
    Zreszta co za problem.I tak wiekszosc tych pinow to byl rok urodzenia
    posiadacza.

  • 5. Data: 2010-06-16 08:59:39
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    Jan Werbiński napisał(a) w <4c188649$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> :

> [...]
    > To umożliwiło ruskim żołnierzom wypłatę z bankomatu.
    >
    > Nie znają podstawowej zasady używania karty kredytowej, a biorą się za
    Ręce opadają. Szczęka opada. Makabra.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2010-06-16 09:14:23
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 16, 12:07 pm, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Nie znają podstawowej zasady używania karty kredytowej, a biorą się za
    > rządzenie krajem.

    Ale przynajmniej mieli konta bankowe. To już postęp.

    --
    mihau

  • 7. Data: 2010-06-16 09:21:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 16 Cze, 11:14, mihau <m...@g...com> wrote:

    > Ale przynajmniej mieli konta bankowe. To już postęp.

    Premier Tusk do tej pory nie ma.

  • 8. Data: 2010-06-16 09:35:49
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "KRZYZAK" <k...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 16 Cze, 11:14, mihau <m...@g...com> wrote:

    > Ale przynajmniej mieli konta bankowe. To już postęp.

    >Premier Tusk do tej pory nie ma.
    Ma wspolne konto z zona. Jarkacz o takim moze tylko pomarzyc

    c.

  • 9. Data: 2010-06-16 09:42:28
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 02:21:31 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Premier Tusk do tej pory nie ma.

    Ja też wszystkie swoje konta mam wspólne z żoną. Uważasz, że to źle?
    Może kot bezpartyjnego prezesa PiS tez kiedyś założy konto?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 10. Data: 2010-06-17 08:43:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KRZYZAK" f...@w...goo
    glegroups.com

    > Ale przynajmniej mieli konta bankowe. To już postęp.

    : Premier Tusk do tej pory nie ma.

    Nie ma, nie ma -- wiesz, w ilu bankach ja nie mam konta?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Lactacyd łagodzi podrażnienia. :)