  • 11. Data: 2003-07-25 10:40:44
    Temat: Re: Karty kredytowe dla zamożnych
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał:
    > To byl sprawca? Bo jesli nie, to mam wrazenie, ze leczenie powinno byc
    > finansowane z OC sprawcy wypadku.

    Zapewniam Cie, ze istnieja nie tylko wypadki komunikacyjne.
    Mozna sie np potknac, wyp... i zdrowo polamac.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 12. Data: 2003-07-25 10:42:16
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości:
    > Dobrze napisałeś do niektórych. Czy mógłbyś je wymienić?

    Np AmEx, kto da wiecej? :)

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 13. Data: 2003-07-25 10:48:47
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    "Michal Zapalowski" <n...@m...com> wrote in message
    NNW

    > Np AmEx, kto da wiecej? :)
    >
    > Pzdr,

    Dla mnie Citi Gold ma jedna zalete i najwazniejsza. Nie musze za nia placic
    rocznie ani grosza.

  • 14. Data: 2003-07-25 22:01:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michal Zapalowski" <n...@m...com> writes:

    > Zapewniam Cie, ze istnieja nie tylko wypadki komunikacyjne.
    > Mozna sie np potknac, wyp... i zdrowo polamac.

    Nie watpie. Moze sie to nawet zdazyc w takich okolicznosciach, ze zadne
    ubezpieczenie nie zadziala. Ten konkretny przypadek wydawal sie dotyczyc
    jednak wypadku "komunikacyjnego"?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2003-07-26 14:43:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> writes:

    > Nie watpie. Moze sie to nawet zdazyc w takich okolicznosciach, ze zadne
    > ubezpieczenie nie zadziala. Ten konkretny przypadek wydawal sie dotyczyc
    > jednak wypadku "komunikacyjnego"?

    Nie widze w pierwotnym mailu zadnych przeslanek po temu.

    A nawet gdyby - naprawde uwazasz, ze prowadzisz tak uwaznie, ze nigdy
    nie bedziesz mial wypadku ze swojej winy?

    MJ

  • 16. Data: 2003-07-26 18:26:47
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    > Karty kredytowe od początku swego istnienia były tworzone dla ludzi
    > majętnych.
    Cos w tym jest. Jako biedny student wyrobilem VISE Classic i Master Card z
    mozliwoscia przeciagniecia na 4000zl i do dzis splacam :) Zostalo mi jeszcze
    okolo 1000zl :)
    Ale to nie wina karty samej w sobie, tylko mojej glupoty

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    Laga

  • 17. Data: 2003-07-26 22:05:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Nie widze w pierwotnym mailu zadnych przeslanek po temu.

    Oryginalny tekst:

    Nie wydaje mi sie, by byl to opis wypadku "pieszego", chocby dlatego,
    ze braly w nim udzial dwie osoby. Ale byc moze autor rozwieje te
    watpliwosci? IMHO najbardziej prawdopodobne, ze byl to jednak wypadek
    samochodowy, ale nie jest to jednoznacznie powiedziane.

    > A nawet gdyby - naprawde uwazasz, ze prowadzisz tak uwaznie, ze nigdy
    > nie bedziesz mial wypadku ze swojej winy?

    Dlaczego? Niczego, co by moglo cos takiego sugerowac, chyba nie napisalem?

    Moje zdanie "To byl sprawca? Bo jesli nie, to mam wrazenie, ze leczenie
    powinno byc finansowane z OC sprawcy wypadku." oznacza tylko to, co
    oznacza, i odnosi sie tylko do tego konkretnego przypadku, opisanego
    powyzej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2003-07-31 11:57:26
    Od: "Jacek Wiatr" <j...@o...pl>

    np BPH PBK Gold

  • 19. Data: 2003-08-03 23:46:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > okolo 1000zl :)
    > Ale to nie wina karty samej w sobie, tylko mojej glupoty

    Nie powinieneś pielęgnować w sobie poczucia winy. To raczej instytucja,
    która wydała karty powinna czuć się zażenowana, ponieważ oni wiedzieli
    jak to działa i bardzo liczyli na to, że Ty nie wiesz.
    Jest im przykro, że nie jesteś klientem idealnym, tzn. takim, który
    zupełnie nie wie, jak to działa, wierzy we wszystkie slogany reklamowe o
    wolności i pełnym dostępie do gotówki oraz ma np. bogatego partnera
    seksualnego, który zasila konto w sposób godny.

    Pzdr: Dogbert