  • 1. Data: 2004-01-07 09:35:48
    Temat: Karty kredytowe BZWBK ubezpieczone także od bezrobocia
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Zachodni WBK poszerza zakres ubezpieczeń dołączanych do wydawanych
    przez siebie kart kredytowych. Od początku br. posiadacze tych kart zyskują
    bez żadnych dodatkowych formalności ochronę ubezpieczeniową m.in. w
    przypadku utraty pracy i zdolności do pracy z powodów zdrowotnych.
    (...)
    Dotychczas Bank Zachodni WBK wydał blisko 130 tysięcy kart kredytowych.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,3974

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-07 10:05:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
> [...]
    > bez żadnych dodatkowych formalności ochronę ubezpieczeniową m.in. w
    > przypadku utraty pracy i zdolności do pracy z powodów zdrowotnych.

    Ubezpieczenie KK jest z zalozenia uruchamiane kazdemu (tylko karta glowna).
    Klient płaci za to bankowi chyba 0,36% od salda karty podczas rozliczenienie a
    jesli chce z tego ubezpieczenia zrezygnowac (zakladając ze splaci swoje
    zadluzenie) to musi zadzwonić do Poznania (normalny numer miedzymiastowy) w
    godzinach od 10 do 18 i sie bankowi oświadczyć.
    Macie na to miesiąc bo styczeń w ramach promocji jest darmowy :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-07 16:47:56
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > godzinach od 10 do 18 i sie bankowi oświadczyć.
    > Macie na to miesiąc bo styczeń w ramach promocji jest darmowy :-)

    Pozwolę sobie skopiować tu to, co napisałem kilka dni temu na liscie
    KARTY.

    Informacja o ubezpieczeniu jest tutaj:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194611, a "Nota informacyjna" tutaj:
    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/nota_twoje_bezpi
    eczenstwo.pdf.

    Tak jak śmiesznie niska jest składka, tak śmiesznie niskie kwoty
    ubezpieczenia: "Suma ubezpieczenia równa jest wartości salda konta Karty
    z początku dnia, w którym wystąpiło zdarzenie objęte ubezpieczeniem.
    Maksymalny limit odpowiedzialności Ubezpieczyciela wynosi 100 000,00
    zł". Podobnie wysokość świadczenia: "Świadczenie z tytułu Utraty pracy
    wypłacane jest w dwunastu ratach, każda w wysokości 5% Sumy
    ubezpieczenia, lecz nie większej niż 4 000,00 zł". Może się okazać, że
    po kilku latach płacenia większych lub mniejszych składek saldo w dniu
    wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem będzie wynosiło 0, czyli
    nici z ubezpieczenia :-( (chyba że czegoś nie doczytałem). Poza tym
    istnieje całe mnóstwo wyłączeń.
    Szkoda, że bank w tym wypadku trzyma się brzydkiej zasady, że z
    _dobrowolnego_ ubezpieczenia trzeba zrezygnować pod groźbą płacenia za
    niechciane ubezpieczenie. Niestety informacja zamieszczona na www pod
    pierwszym linkiem jest tak sformułowana, że nie wynika z niej
    jednoznacznie, że należy wykazać inicjatywę aby zrezygnować z
    ubezpieczenia, a nie przystąpić do niego.

    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2004-01-07 19:12:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004 17:47:56 +0100, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    >miedzymiastowy) w

    można też na 801 655555

    BTW: czy rozmowy na tym poznańskim są nagrywane?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-01-07 19:18:34
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    "za korzystanie z pakietu naliczana będzie niewielka, miesięczna opłata
    wysokości 0,36 procenta salda zadłużenia"

    kocham takie niewinne informacje :-)) cos ala citi, oni maja to juz od lat

  • 6. Data: 2004-01-07 22:36:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004 20:18:34 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

    >"za korzystanie z pakietu naliczana będzie niewielka, miesięczna opłata
    >wysokości 0,36 procenta salda zadłużenia"

    o, pazerni!

    dodam:

    >Naliczenie następuje 28-go dnia miesiąca

    a spłata (np. moja) - 29, 30-go, więc rocznie zabierają 4,32% kwoty
    zbliżonej do dostępnego kredytu (86,4 do 432 zł).

    --
    Jarek Andrzejewski