  • 1. Data: 2002-07-21 19:06:12
    Temat: Karty a PKP
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Podobno w niektorych miastach da sie zakupic bilet przy pomocy karty.
    Prawda to?
    Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-07-21 19:31:34
    Temat: Re: Karty a PKP
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Maciej Loret wrote:
    > Podobno w niektorych miastach da sie zakupic bilet przy pomocy karty.
    > Prawda to?
    Prawda. W wielu dużych miastach z wyjątkiem Łodzi.

    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))
    Pewnie do lokalnej spółki, czyli PKP Przewozy Regionalne
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-21 19:41:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 21:31:34 +0200, d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    wrote:

    >Prawda. W wielu dużych miastach z wyjątkiem Łodzi.

    Wlasnie. Czy Lodzianie nie mogliby troszke powalczyc o chodziaz
    jednego POSa (ba, niech bedzie nawet zelazko :)) na kaliskiej :D ?
    W wielu niekoniecznie duzych miastach mozna placic karta za bilety
    (np. w Kostrzynie placilem w zelazku z telefoniczna autoryzacja) a w
    Lodzi nic z tego. Jak sie okazuje w Bydgoszczy tez :-/
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-07-21 19:48:07
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Wlasnie. Czy Lodzianie nie mogliby troszke powalczyc o chodziaz
    > jednego POSa (ba, niech bedzie nawet zelazko :)) na kaliskiej

    Na Kaliskiej? Przecież tam mało co odjeżdza... Lepiej na Fabrycznym.
    Wszystkie cugi nach Warszau, Lublin i Glajwic.
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-21 20:37:33
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" napisał w wiadomości ...

    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    Jak znam PKP, to łatwiej im przychodzi likwidacja linii.
    Może i dworzec w Bydgoszczy zamkną. I po problemie
    będzie.
    :-))

  • 6. Data: 2002-07-21 21:05:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    d...@o...net (Piotr J. Ochwal) writes:

    > Prawda. W wielu dużych miastach z wyjątkiem Łodzi.

    Nigdzie? Nie ma tam gdzies na Piotrkowskiej Orbisu z biletami, czy
    gdzies?

    MJ

  • 7. Data: 2002-07-21 21:14:26
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Michal Jankowski wrote:
    > Nigdzie? Nie ma tam gdzies na Piotrkowskiej Orbisu z biletami, czy
    > gdzies?

    Taaa... Piotrkowska... Bardzo wygodne miejsce do zakupu biletów
    kolejowych :-))) Szczególnie dojazd jest pieruńsko wygodny. Chyba rikszą
    ;-)))
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-21 23:24:28
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Taaa... Piotrkowska... Bardzo wygodne miejsce do zakupu biletów
    > kolejowych :-))) Szczególnie dojazd jest pieruńsko wygodny. Chyba
    > rikszą ;-)))

    Piotrze - ja zawsze, jak udaje sie na Fabryczna, to przez Piotrkowska:-)

    M.

  • 9. Data: 2002-07-21 23:38:42
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Maciej Bebenek wrote:
    > Piotrze - ja zawsze, jak udaje sie na Fabryczna, to przez Piotrkowska:-)

    No bo masz blisko :)
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-22 06:33:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Nigdzie? Nie ma tam gdzies na Piotrkowskiej Orbisu z biletami, czy
    > gdzies?

    Jest.
    Piotrkowska 68.

    --