  • Data: 2018-06-23 21:57:29
    Temat: Re: Karta na Czechy
    Od: Waldek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 16:33, MK pisze:

    > Ja na wszelkich wyjazdach korzystać z debetowej VISA Eurobanku, kurs VISA + 1%
    prowizji dla banku, ale za niektóre wydatki zwracają 5% (hotel, pociąg, lot,
    restauracje itp.).
    > Polecam, choc już nie wiadomo jak długo będzie dzialac.

    Też polecam. Właśnie "machałem" w Turcji ww kartą - bez jakichkolwiek
    problemów z akceptacją zarówno w bankomatach jak i placówkach handlowych.
    - kurs praktycznie jak w Revolucie,
    minus ten 1% prowizji - do przełknięcia ;)
    No i warto pamiętać żeby wybrać "without conversion" w bankomacie :)

    Z tego co pamiętam, na podobnych zasadach hula debetówka enveloBanku
    ale ograniczyłem na wyjazd ilość plastiku do IMO niezbędnego minimum

    Ps.
    plastik revoluta nie dotarł przed wyjazdem, ale sprawdzałem kursy w apce