  • Data: 2018-06-21 16:33:55
    Temat: Re: Karta na Czechy
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 15:01:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Jaka karta placic w Czechach ?
    >
    > Dawniej placilem PKOBP, mieli wlasny kurs wymiany.
    >
    > Nadal maja, ale ostatnio ... przeliczyli na EUR, a potem na PLN, i
    > wyszlo jakies 5% w stosunku do kursu sredniego NBP.
    >
    > Oni naprawde chca, zeby im d* nie zawracac i placic gotowka ?

    Ja na wszelkich wyjazdach korzystać z debetowej VISA Eurobanku, kurs VISA + 1%
    prowizji dla banku, ale za niektóre wydatki zwracają 5% (hotel, pociąg, lot,
    restauracje itp.).
    Polecam, choc już nie wiadomo jak długo będzie dzialac.
    Aby skorzystać z tej oferty trzeba przystapic to programu rodzina i przyjaciele oraz
    wybrać rachunek premium czy prestiż. W ramach programu nie trzeba zasilac konta, jest
    się zwolnionym z oplat za konto bez konieczności spełnienia warunkow.
    Karta kosztuje 4,90 jeśli nie zrobi się transakcji na 500PLN w miesiącu, ale można
    wziąć HCE w aplikacji i ta przez pierwszy rok 0, a następnie chyba 2 PLN miesięcznie
    o ile nie wykona się transakcji na 500PLN dowolna karta/kartami eurobanku.

    MK