  • 1. Data: 2003-09-30 20:50:48
    Temat: Karta kredytowa z info o blokadach i limitami na www
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Szukam karty kredytowej ktora spelnia dwa warunki:
    - na stronach www (a jeszcze lepiej www, wap i telefon) mozna obejrzec nie
    tylko liste transakcji ale rowniez liste blokad na poczet jeszcze nie
    rozliczonych transakcji
    - mozna w ramach przyznanego przez bank limitu ustalac wlasne limity dla
    transakcji gotowkowych, bezgotowkowych i najlepiej jeszcze internetowych

    Wydaje mi sie, ze tak ma Visa Multibanku ale nie jestem pewien, czy sa
    rowniez widoczne blokady, jak to wiec jest dla tej karty?

    I jakie inne jeszcze?

  • 2. Data: 2003-09-30 20:52:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    pasjonat wrote:
    > Wydaje mi sie, ze tak ma Visa Multibanku ale nie jestem pewien, czy sa
    > rowniez widoczne blokady, jak to wiec jest dla tej karty?

    Internetowych sobie nie zmienisz - ale reszta jest wlasnie tak -
    przynajmniej www i WAP.
    Zapewne tez w mBanku?
    Reszta chyba tylko przez telefon, ale ja nie kkardowiec. To pytanie raczej
    do dwoch takich "zbokow" :D

  • 3. Data: 2003-09-30 21:22:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Internetowych sobie nie zmienisz - ale reszta jest wlasnie tak -
    > przynajmniej www i WAP.

    W multi mozna też ustawić limity MOTO i IO (osobno). Mozna tez ustawiac limity
    transakcji zagranicznych.
    *Ustawien limitow MOTO, IO i zagranicznych nie widac via www.
    http://demo.multibank.pl/demo/index.html

  • 4. Data: 2003-09-30 21:23:50
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pasjonat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wydaje mi sie, ze tak ma Visa Multibanku ale nie jestem pewien, czy sa
    > rowniez widoczne blokady, jak to wiec jest dla tej karty?

    Oczywiscie VC Millennium jak masz aktywowany Millenet. Moze nie lista
    blokad, ale saldo zablokowanych srodkow - jesli sie wie, ile sie za co
    placilo, to mozna dojsc za co to bylo :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2003-09-30 22:11:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    pasjonat <p...@w...pl> wrote:
> [...]

    > Wydaje mi sie, ze tak ma Visa Multibanku ale nie jestem pewien, czy sa
    > rowniez widoczne blokady, jak to wiec jest dla tej karty?

    Visa mBanku.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-10-01 17:01:47
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    napisał w wiadomości news:blcqqv$rcg$1@news.onet.pl...

    > Internetowych sobie nie zmienisz - ale reszta jest wlasnie tak -
    > przynajmniej www i WAP.
    > Zapewne tez w mBanku?

    Tak:
    http://demo.mbank.com.pl/kart_s1.html