  • Data: 2004-02-18 14:46:05
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to za ułatwienie, jeśli i tak trzeba pójść do banku?
    > Nie wystarczyłoby zwyczajne powiadomienie "w banku czeka na pana
    > karta, proszę się zgłosić po odbiór"?

    A to już inna sprawa, ze to BPH :))))

    > Bardzo bym prosił, aby mój bank:
    > 1) przysyłał mi tylko takie karty, które zamówię,
    > 2) jeśli je wysyła pocztą, to zupełnie nieaktywne.

    Musisz zmienić bank. Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))
    A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę okoliczność
    (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).
    Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej części
    procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    jestem za takim ułatwianiem.

    Pozdrawiam
    KK