  • Data: 2004-02-18 14:56:41
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 Feb 2004 15:11:41 +0100, w <c0vrr9$810$1@diplo.bci.pl>, "Jacek Marek"
    <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Jasssne.. 3500 limitu, już wolę tak jak w mBanku...

    Zupełnie nie o tym pisałem :D To była aluzja to babć, które tak się boją kart
    kredytowych, jak ty internetu :P

    > Jak masz czas i ochotę jeździć z reklamacją to proszę bardzo. Ja nie mam ani
    > tego ani tego.

    Po co jeździć? Są telefony, o zaniku poczty też nie słyszałem. A reklamacje IO
    są akurat bezproblemowe.

    > No przecież z niej zrezygnowałem.

    > ;-), pewnie tak...

    Nie wiem, ja się kart nie boję jak ognia ;) No, ale ty masz pretensje do banku,
    nawet jak sam używasz własnych kart ;).