  • Data: 2004-02-18 15:17:53
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c0vtrf$3ef$1@news.polbox.pl...

    > Musisz zmienić bank.

    Jeszcze przez kilka miesięcy tego nie zrobię, bo na razie
    potrzebuję tego limitu debetowego, który tam mam.

    > Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    > Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))

    I czekać pół godziny na zgłoszenie się operatora. ;)

    > A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    > skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    > powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę
    okoliczność
    > (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).

    W Polsce obowiązuje zasada: "najpierw zapłać, a potem wyjaśniaj".
    Niejedna firma upadła z powodu tej zasady...
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że te procedury będą bardzo "józef-friendly".

    > Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    > ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej
    części
    > procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    > jestem za takim ułatwianiem.

    To ja już wiem, dlaczego w BPH są takie wysokie prowizje.

    Pozdrawiam,
    Artur