  • 1. Data: 2007-09-25 18:41:46
    Temat: Karta kredytowa jak liczą odsetki???
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    witam
    od niedawna mam karte kredytową w Millenium

    otóż dzisiaj zapomniałem o spłacie. Zapomniałem dzisiaj spłacić. W związku z
    tym mam 2 pytania?

    1) podobno już opłaty karnej nie ma. Ale chce sie upewmnic - czy są jakies
    opłaty w przypadku braku spłaty w terminie?

    2) jak naliczą odsetki - czy od daty transakcji do dnia spłaty czy jakoś
    inaczej?

    pozdrawiam dzieki

  • 2. Data: 2007-09-25 20:36:42
    Temat: Re: Karta kredytowa jak liczą odsetki???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał R. wrote:
> [...]
    > opłaty w przypadku braku spłaty w terminie?
    >
    > 2) jak naliczą odsetki - czy od daty transakcji do dnia spłaty czy jakoś

    Odsetki są zwykle naliczane co dzień od momentu kiedy saldo karty jest > 0
    Z tym, że jak spłacisz saldo w całości, to odsetki ci są darowane. Jak
    nie spłacisz to odsetki ci są doliczane do salda karty.
    Nie ma to nic wspolnego z wpłatą lub nie kwoty minimalnej, a jedynie ze
    spłatą (lub nie) całości salda.
    Czy za brak wpłaty minumalnej w terminie coś cię łupną tego nie wiem,
    ale zdziwiłbym sie jakby tego nie zrobili.