  • 1. Data: 2007-02-28 20:56:24
    Temat: Karta kredytowa i kredyt hipoteczny
    Od: spider <s...@W...pl>

    Witam, mbank chce mi dac karte kredytowa z limitem 10000. Do tej pory
    uzywalem czyjejs KK tylko do zakupow biletow lotniczych, jednak mysle
    zeby ja wziac i zaczac uzywac do wydatkow biezacych, coby placic
    pieniedzmi banku a nie swoimi :) Ale w niedalekiej przyszlosci bede sie
    staral o kredyt hipoteczny, czy fakt posiadania takiej karty zmniejszy
    moja zdolnosc kredytowa? (przy zalozeniu ze raczej umiarkowanie bede jej
    uzywal i splacal w terminie)
    --
    spider

  • 2. Data: 2007-02-28 21:26:15
    Temat: Re: Karta kredytowa i kredyt hipoteczny
    Od: "sygnetmk3" <s...@o...pl>

    Oczywiście że zmniejszy.

    U mnie bierze się 5% od wysokości przyznanego limitu do zdolności jako
    obciążenia

    Marcin Sygnowski
    Doradca ds. Bankowości Hipotecznej

  • 3. Data: 2007-02-28 22:50:31
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 28 Lut, 21:56, spider <s...@W...pl> wrote:
> [...]
    > staral o kredyt hipoteczny, czy fakt posiadania takiej karty zmniejszy
    > moja zdolnosc kredytowa? (przy zalozeniu ze raczej umiarkowanie bede jej

    U mnie sie bierze 6% od kwoty limitu karty.

  • 4. Data: 2007-03-01 08:35:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-28 22:26, sygnetmk3 stwierdził, że:
    > U mnie bierze się 5% od wysokości przyznanego limitu do zdolności
    > jako obciążenia

    A ile u ciebie bierze sie za umiejętność czytania netykiety?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-03-01 08:47:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > staral o kredyt hipoteczny, czy fakt posiadania takiej karty zmniejszy
    > moja zdolnosc kredytowa? (przy zalozeniu ze raczej umiarkowanie bede jej

    pytalem o kredyt hipoteczny w Fortis i kk ich zupelnie nie interesuja
    ;-) wiec mozna tez i tak

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-01 11:49:01
    Od: d...@g...com

> [...]
    > staral o kredyt hipoteczny, czy fakt posiadania takiej karty zmniejszy
    > moja zdolnosc kredytowa? (przy zalozeniu ze raczej umiarkowanie bede jej

    Na pewno zmniejszy zdolność, od dochodu odejmuje się 5% przyznanego
    limitu.
    chyba , że kartę masz w tym samym banku co bedzie kredyt, wtedy
    niektóre banki
    nie pomniejszają zdolności.

    Pozdr

  • 7. Data: 2007-03-02 10:16:15
    Od: z...@p...onet.pl

    Generalnie zmniejszy, ale jesli wezmiesz kredyt hipoteczny w mBanku, to moze
    sie okazac, ze karta kredytowa nie obnizy Twojej zdolnosci.
    Teoretycznie takze Fortis nie bierze do liczenia zdolnosci kredytowej limitow
    na karcie, ale jesli bedziesz utrzymywal na niej zadluzenie, to moze przyjac je
    jako miesieczne zobowiazanie.

  • 8. Data: 2007-03-02 10:24:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Teoretycznie takze Fortis nie bierze do liczenia zdolnosci kredytowej limitow
    > na karcie, ale jesli bedziesz utrzymywal na niej zadluzenie, to moze przyjac je
    > jako miesieczne zobowiazanie.

    w przypadku Fortisa oprocz pytania czy mam kk padlo drugie: czy je
    regularnie splacam?

    odp. TAK i doradca stwierdzil, ze kk nie będą brane pod uwagę...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-03-02 21:42:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-02 11:24, RobertS stwierdził, że:
    > odp. TAK i doradca stwierdzil, ze kk nie będą brane pod uwagę...

    Doradca nie jest wyrocznią. On może nie brać niczego pod uwagę, ale
    analityk zrobi to za niego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl