  • 1. Data: 2002-11-20 21:42:02
    Temat: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

    Ktora byscie wybrali i dlaczego?

    Czy na karcie Citi mozna ustawic limity operacji, np. dla
    internetowych 0, dla bankomatowych i sklepowych np. dzienny na
    jakas kwote?

    Czy w Multi i w Citi widac przez Internet nie tylko rozliczone
    transakcje, ale tez blokady na poczet transakcji?

    Na co zwrocic uwage wybierajac karte?

  • 2. Data: 2002-11-21 07:29:48
    Temat: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "ppp" <p...@w...pl> wrote in message news:arh1fe$di0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Czy w Multi i w Citi widac przez Internet nie tylko rozliczone
    > transakcje, ale tez blokady na poczet transakcji?

    urwales sie z MultiBanku czy co, ze zadajesz takie pytania???

    a fe... pytania sa tendencyjne ;)

    -adrian

  • 3. Data: 2002-11-21 08:34:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ppp <p...@w...pl> wrote:
    > Ktora byscie wybrali i dlaczego?

    > Czy na karcie Citi mozna ustawic limity operacji, np. dla
    > internetowych 0, dla bankomatowych i sklepowych np. dzienny na
    > jakas kwote?

    Nie. Za to reklamacje transakcji MO/TO/IO Citi uwzględnia od ręki, a
    wszelkie inne tak, że najpierw oddaje kasę, a potem rozpatruje
    reklamację.

    > Czy w Multi i w Citi widac przez Internet nie tylko rozliczone
    > transakcje, ale tez blokady na poczet transakcji?

    W Citi tylko rozliczone.

    > Na co zwrocic uwage wybierajac karte?
    Na ubezpieczenie. Citi w wypadku kradzieży karty i zgłoszenia w terminie
    (48 lub 72 godziny) sam oddaje kasę. W wypadku Multi masz zewnętrznego
    ubezpieczyciela, co oznacza kłopoty.
    Do tego Citi nie daje górnej granicy odpowiedzialności. I chyba jest to
    jedyna KK dostępna w Polsce która nie ma górnej granicy
    odpowiedzialności. A kartę, na której złodzieje natrzaskali
    kilkadziesiąt tysięcy PONAD limit. W wypadku Multi, BZWBK i wielu innych
    te kilkadziesiąt tysięcy obciąża posiadacza karty. Fajnie, nie?

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-11-21 08:45:45
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W Citi tylko rozliczone.

    Moge sie mylic, ale ja widze rowniez blokady...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2002-11-21 09:08:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Moge sie mylic, ale ja widze rowniez blokady...

    Oj mylisz się :-))) Chyba, że coś zmienili od wczoraj? ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-11-21 09:13:09
    Od: o...@o...pl

> [...]

    > Do tego Citi nie daje górnej granicy odpowiedzialności. I chyba jest to
    > jedyna KK dostępna w Polsce która nie ma górnej granicy

    TO MU SIĘ CHWALI - ALE CZY JEST TO POTRZEBNE I TO ZA 6,50 PLN MIESIĘCZNIE
    (KOSZT WG DZISIEJSZEJ RZEPY)?

    A kartę, na której złodzieje natrzaskali
    > kilkadziesiąt tysięcy PONAD limit. W wypadku Multi, BZWBK i wielu innych
    > te kilkadziesiąt tysięcy obciąża posiadacza karty. Fajnie, nie?

    A BYŁ TAM SMOK?
    NIE SIEJ PANIKI. KILKASET ZŁOTYCH PRZEKROCZONY LIMIT MOŻE SIĘ PRZYTRAFIĆ -
    HIPERMARKETY Z TEGO CO WIEM AUTORYZUJĄ KAŻDĄ TRANSAKCJĘ POW JAKIEJŚ KWOTY >>>
    ALE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY NIE JEST MOŻLIWE.
    odz

  • 7. Data: 2002-11-21 09:15:58
    Temat: Re: Re: Karta kredytowa Multibanku czy Citi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    Po pierwsze - nie krzycz.

    On Thu, Nov 21, 2002 at 10:13:09AM +0100, o...@o...pl wrote:

    >TO MU SIĘ CHWALI - ALE CZY JEST TO POTRZEBNE I TO ZA 6,50 PLN MIESIĘCZNIE
    >(KOSZT WG DZISIEJSZEJ RZEPY)?

    Wolny wybor.

    >A BYŁ TAM SMOK?

    Wyspales sie?

    >NIE SIEJ PANIKI. KILKASET ZŁOTYCH PRZEKROCZONY LIMIT MOŻE SIĘ PRZYTRAFIĆ -
    >HIPERMARKETY Z TEGO CO WIEM AUTORYZUJĄ KAŻDĄ TRANSAKCJĘ POW JAKIEJŚ KWOTY >>>
    >ALE KILKADZIESIĄT TYSIĘCY NIE JEST MOŻLIWE.

    Jest mozliwe. Zreszta - wystarczy kilkanascie tysiecy aby posiadacz
    czul sie marnie.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-11-21 09:19:29
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:aribbc$o9c$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Oj mylisz się :-))) Chyba, że coś zmienili od wczoraj? ;-)

    Ale na pewno jest: limit debetowy i saldo dostepne. Mozna policzyc blokade:
    limit debetowy - saldo dostepne.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2002-11-21 09:35:12
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Jest mozliwe. Zreszta - wystarczy kilkanascie tysiecy aby posiadacz
    > czul sie marnie.

    Czasami wystarcza parę groszy aby bank nazwać złodziejem ;)

    LeszekR.

  • 10. Data: 2002-11-21 09:36:33
    Od: o...@o...pl

    > Po pierwsze - nie krzycz.

    > Wolny wybor.
    tak, ale nie każdy o tym wie (nie wziąłem karty w citi bo panienka oględnie
    odpowiadała o opłatach).

    > Wyspales sie?
    tak, ale chętnie pospałbym dłużej...

    > Jest mozliwe. Zreszta - wystarczy kilkanascie tysiecy aby posiadacz
    > czul sie marnie.
    do złego samopoczucia tak -

    > ale nadal uważam, że kilkanaście tysięcy w plecy na KK nie jest możliwe,
    chyba, że jestem słaby w te klocki lub bawię się niewłaściwie kartą
    obciązeniową.
    stan przekroczysz jedynie gdy citi lub inny bank dowali Ci odsetki od ok.
    parudziesięciu tysięcy zł limitu i wtedy będziesz czuł się marnie.
    Dlaczego wg ciebie kk sa podpięte do innego rachunku?