  • 1. Data: 2005-08-11 10:38:42
    Temat: Karta do płatności w sieci bez ROR
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Czy jakiś bank oferuje karty umożliwiające płatności w sieci bez
    konieczności posiadania w nim konta ROR?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2005-08-11 10:47:08
    Temat: Re: Karta do płatności w sieci bez ROR
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chairon wrote:
    > Czy jakiś bank oferuje karty umożliwiające płatności w sieci bez
    > konieczności posiadania w nim konta ROR?

    Ja bardzo polecam karte przedplacana BZ WBK.
    Jest idealna do tego! (sprawdzone, dziala)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-08-11 10:47:49
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    chairon napisał(a):
    > Czy jakiś bank oferuje karty umożliwiające płatności w sieci bez
    > konieczności posiadania w nim konta ROR?

    Visa Economic - Bank Millenium SA
    --
    oboista

  • 4. Data: 2005-08-11 10:57:57
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ja bardzo polecam karte przedplacana BZ WBK.
    > Jest idealna do tego! (sprawdzone, dziala)

    W archiwum grupy znalazłem, że płatności jedynie w PLN, co brzmi jakoś
    niedorzecznie. Chodzi mi o PayPal, ewentualnie Amazon.

    --
    chairon

  • 5. Data: 2005-08-11 11:02:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chairon wrote:
    > W archiwum grupy znalazłem, że płatności jedynie w PLN, co brzmi jakoś
    > niedorzecznie. Chodzi mi o PayPal, ewentualnie Amazon.

    hmmm musialbym sprawdzic, bo nie wiem, placilem tylko w Polsce, m.in. za
    skype w onecie

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-08-11 14:55:24
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > W archiwum grupy znalazłem, że płatności jedynie w PLN, co brzmi jakoś
    > niedorzecznie. Chodzi mi o PayPal, ewentualnie Amazon.
    >
    > --
    > chairon

    Witam.

    Wszystko zależy od tego którego per-paida BZWBK wybierzesz. "Karta
    upominkowa" umożliwia transakcje internetowe wyłącznie w PLN, natomiast
    "Kartą doładowywalną" możliwe jest dokonywanie transakcji w innych walutach
    niż PLN co czyni ją znacznie ciekawszą. Masz tu linka do zasad korzystania z
    tej karty i poczytaj o jej zaletach i ograniczeniach:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf

    zdrów
    KUB'a