  • 1. Data: 2002-12-07 17:46:31
    Temat: Karta carrefour
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    Witam.
    Mam pytanie do posiadaczy powyzszej karty: jak dlugo na nia czekaliscie?
    Wniosek zlozylem dokladnie 9 listopada. Karte mialem otrzymac w ciagu 2
    tygodni, lecz do tej pory - cisza. Czy to normalne, czy cos z tym robic?
    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 2. Data: 2002-12-07 19:06:36
    Temat: Re: Karta carrefour
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "m@rkop" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > Wniosek zlozylem dokladnie 9 listopada. Karte mialem otrzymac w ciagu 2
    > tygodni, lecz do tej pory - cisza. Czy to normalne, czy cos z tym robic?

    zadzwoń do cetelem i zapytaj co się dzieje z wnioskiem - tel. 511 88 88 lub
    511 87 77
    może po prostu mają problem z uzyskaniem informacji z jakiejś instytucji -
    na przykład BIK

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-07 21:18:01
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Sat, 7 Dec 2002 20:06:36 +0100, plusz wrote:

> [...]
    > 511 87 77
    > może po prostu mają problem z uzyskaniem informacji z jakiejś instytucji -

    Dzieki za szybka odpowiedz :)
    Ten nr tel. to w Wawie?

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2002-12-08 09:18:18
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

    > Dzieki za szybka odpowiedz :)
    > Ten nr tel. to w Wawie?

    pewnie tak, zauważam ostatnio coraz częściej dziwną manierę warszawiaków -
    podają np. ulicę i numer pomijając miasto tak jakby to było oczywiste :-)

    z telefonami pewnie też tak mają

  • 5. Data: 2002-12-08 09:18:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asv2k5$3ue$1@news.tpi.pl, Paweł wrote:

    > pewnie tak, zauważam ostatnio coraz częściej dziwną manierę
    > warszawiaków - podają np. ulicę i numer pomijając miasto tak jakby to
    > było oczywiste :-)
    >
    > z telefonami pewnie też tak mają

    Znane zjawisko: DC czyli default city.

    --