  • 1. Data: 2004-05-20 18:45:49
    Temat: Karta Visa Electron - problemy z platnościa przez Internet
    Od: "kulawa" <k...@g...pl>

    Próbujemy zarezerwować bilet w tanich liniach lotniczych Easyjet. Na stronie
    internetowej jest (www.easyjet.com), że można płacic kartą Visa Electron,
    ale jak juz dochodzi do rezerwacji i wpisania numeru karty wyskakuje, że nie
    wpisaliśmy "security code", a ta karta nie ma tego kodu (wg informacji w
    Banku).
    Z tyłu karty jest tez napis (obok Visa) - Plus. Moze to ma jakies
    znaczenie.

    Karta nie była blokowana na transakcje Internetowe. Z góry dziękujemy za
    udzieloną pomoc!

  • 2. Data: 2004-05-21 18:59:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik kulawa napisał:

> [...]
    > wpisaliśmy "security code", a ta karta nie ma tego kodu (wg informacji w

    Na pewno jest VISA Electron? A nie sama VISA?

    Niektore electrony maja CVV czy jak mu tam inne nie maja. Inteligowy ma.
    Jako jeden z niewielu zreszta. Baaaaardzo niewielu.

    > Z tyłu karty jest tez napis (obok Visa) - Plus. Moze to ma jakies
    > znaczenie.

    ?????? Plus to niby lepszy niz bez plusa, nie? ;-))))))

    > Karta nie była blokowana na transakcje Internetowe. Z góry dziękujemy za
    > udzieloną pomoc!

    A czy w ogole karta ta mozna placic w internecie? Co na to bank, ktory
    karte wydal?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-21 20:56:55
    Od: "Jerzy Dusk" <v...@U...pl>

> [...]
    >wpisaliśmy "security code", a ta karta nie ma tego kodu (wg informacji w
    to dziwne, że electronem można płacić...

    >Z tyłu karty jest tez napis (obok Visa) - Plus. Moze to ma jakies
    >znaczenie.

    Plus z symbolem takiej dłoni z kartą to tylko system płatności (nie wiem skąd,
    ale spotkałem się po raz pierwszy z tym w Kanadzie parę lat temu) - i chyba
    nie ma nic tu do rzeczy, a jak karta ma taki symbol, to znaczy, że nadaje się
    =także= do takiej sieci i tylko tyle.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-21 21:41:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jerzy Dusk napisał:

    > to dziwne, że electronem można płacić...

    To wcale takie dziwne nie jest.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-22 10:25:36
    Od: mamiku <m...@w...pl>

    Sytuacja sie wyjaśnila. Nie można płacic bo to była karta debetowa Visa
    Electron a nie kredytowa. O to przyczyna

  • 6. Data: 2004-05-22 10:36:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 12:25, Użytkownik mamiku napisał:

    > Sytuacja sie wyjaśnila. Nie można płacic bo to była karta debetowa Visa
    > Electron a nie kredytowa. O to przyczyna

    A co jedno ma do drugiego?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2004-05-22 13:34:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik mamiku napisał:

    > Sytuacja sie wyjaśnila. Nie można płacic bo to była karta debetowa Visa
    > Electron a nie kredytowa. O to przyczyna

    Chciałeś napisać 'bo to była Visa Electron', a nie 'bo to była karta
    debetowa Visa Electron a nie kredytowa'.

    'Debetowość' lub 'kredytowość' danej karty nie ma nic do rzeczy.

    WN

  • 8. Data: 2004-05-22 13:41:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mamiku napisał:
    > Sytuacja sie wyjaśnila. Nie można płacic bo to była karta debetowa Visa
    > Electron a nie kredytowa. O to przyczyna

    A kto Cie tak okrutnie oklamal?

    Niewazne jaka karta, wazne by wydawca uruchomil dla niej mozliwosc
    placenia bez fizycznej obecnosci karty (to sie jakos tajemniczo nazywa).
    Ot i cala tajemnica. W Polsce chyba 3 banki wydaja takie Electrony:
    Inteligo, DB i jeszcze jakis. A o Electronie Inteligo mozna powiedziec
    wszystko, ale nie to, ze jest karta kredytowa.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-22 13:55:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 15:34, Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Chciałeś napisać 'bo to była Visa Electron', a nie 'bo to była karta
    > debetowa Visa Electron a nie kredytowa'.

    Znam co najmniej trzy elektronki, którymi można płacić w necie :>

    > 'Debetowość' lub 'kredytowość' danej karty nie ma nic do rzeczy.

    Exacly.

    Pozdrawiam:)

  • 10. Data: 2004-05-22 13:56:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 15:41, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Inteligo, DB i jeszcze jakis.

    Fortis, BPH.