  • 1. Data: 2006-10-22 13:40:10
    Temat: Karta Visa Electron a płatność w AMAZON.com
    Od: "Arek" <o...@o...eu>

    Próbuje zapłacić za ksiązki w Amazon.com kartą VISA Electron z mBANKu i
    niestety mi się to nie udaje. Kiedyś na eBay płaciłem podobną (niemal
    identyczną) kartą Visa Electron z Inteligo i nie miałem żadnych problemów z
    płatnością...

    Czym najlepiej zapłacić na amerykanskim Amazon.com ?

    Mam dwie karty VISA Electron z mBANK i z PKO Inteligo.

    Teraz dostałem e-mail:

    Greetings from Amazon.com.

    We have not yet received a valid method of payment and thus are unable to
    proceed with your order (#104-XXXXXXXX-XXXXXX). Your order remains open. To
    verify and/or update payment information for this order, please visit the
    following page:

    http://www.amazon.com/payment-update

    Please note that if we do not receive payment from you within the next 2
    days, your order will be canceled.

    Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that
    cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.

    Thank you for shopping at Amazon.com.

  • 2. Data: 2006-10-22 13:45:58
    Temat: Re: Karta Visa Electron a płatność w AMAZON.com
    Od: "St" <S...@a...com>

    > Czym najlepiej zapłacić na amerykanskim Amazon.com ?

    Wg ostatnich badań w sieci najlepiej sziałają karty VW banku.

    Polecam kj

  • 3. Data: 2006-10-22 13:53:18
    Od: o...@o...eu

    > Wg ostatnich badań w sieci najlepiej sziałają karty VW banku.
    >
    > Polecam kj

    Ale czy trzeba kupić Volkswagena żeby dostać kartę ? ;)

    No tak, ale to kolejne konto, kolejny bank. IMHO trochę niezdrowo mieć kilka
    kont, szczególnie jeśli nie bardzo ma się co trzymać na nich :)

    Ozer

  • 4. Data: 2006-10-22 13:56:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > niestety mi się to nie udaje. Kiedyś na eBay płaciłem podobną (niemal
    > identyczną) kartą Visa Electron z Inteligo i nie miałem żadnych problemów z

    Proste. VE Inteligo jest jedną z niewielu VE pozwalających na płatności
    internetowe. VE w zdecydowanej większości przypadków posiadają
    zablokowaną taką możliwość.

    > Czym najlepiej zapłacić na amerykanskim Amazon.com ?

    Kartą, którą można płacić w internecie. NIE jest to karta VE mBanku.

    > Mam dwie karty VISA Electron z mBANK i z PKO Inteligo.

    "PKO Inteligo" do internetowy dostęp do rachunków prowadzonych w
    oddziałach PKO BP.

  • 5. Data: 2006-10-22 14:04:03
    Od: "elx" <e...@o...pl>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > niestety mi się to nie udaje. Kiedyś na eBay płaciłem podobną (niemal
    > identyczną) kartą Visa Electron z Inteligo i nie miałem żadnych problemów z

    ...a wynika to z tego że VE do Inteligo umożliwia transakcje na
    odległość, a mBankowa karta ma na odwrocie coś co Ci przypomina
    CVV2 - może to być mylące bo tą kartą nie dokonasz żadnej tego
    typu operacji.

    pozdr.
    elx

  • 6. Data: 2006-10-22 14:39:07
    Temat: Re: Karta Visa Electron a płatno?ć w AMAZON.com
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    22 Oct 2006 15:53:18 +0200, w <7...@n...onet.pl>,
    o...@o...eu napisał(-a):

    > Ale czy trzeba kupić Volkswagena żeby dostać kartę ? ;)
    >
    > No tak, ale to kolejne konto, kolejny bank. IMHO trochę niezdrowo mieć kilka
    > kont, szczególnie jeśli nie bardzo ma się co trzymać na nich :)

    Nie słuchaj się tego idioty -- karty VW (Electrony, nie wiem czy wydają w ogóle
    inne) nie umożliwiają płatności w necie.

  • 7. Data: 2006-10-22 15:10:04
    Od: "St" <S...@a...com>

    >Nie słuchaj się tego idioty -- karty VW (Electrony, nie wiem czy wydają w
    >ogóle
    >inne) nie umożliwiają płatności w necie.

    żal mi cIe

    Bank Niemiecki jakim jest VW stosuje spoecjalny kod zabespieczający CCV2,
    który daje Zaufanym kilentom.
    \Żal mi cie bo zaufany nie jesteś

    kjlina

  • 8. Data: 2006-10-22 16:17:54
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    elx napisał(a):

> [...]
    > odległość, a mBankowa karta ma na odwrocie coś co Ci przypomina
    > CVV2 - może to być mylące bo tą kartą nie dokonasz żadnej tego

    Aby płącić mbankiem za granicą trzeba wziąść od nich VISę za 10zł
    rocznie + vat :)

  • 9. Data: 2006-10-22 16:36:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 Oct 2006 17:10:04 +0200, w <ehg2up$lb3$1@nemesis.news.tpi.pl>, "St"
    <S...@a...com> napisał(-a):

    > żal mi cIe
    > Bank Niemiecki jakim jest VW stosuje spoecjalny kod zabespieczający CCV2,
> [...]

    Czasem aż żal, że za głupotę już nie wsadzają...

  • 10. Data: 2006-10-22 16:41:36
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Nex@pl napisał(a):
    > Aby płącić mbankiem za granicą trzeba wziąść od nich VISę za 10zł
    > rocznie + vat :)

    Albo ekartę :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign