  • 51. Data: 2002-06-25 09:24:39
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 11:15:16AM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Wiem. Fundusz remontowy jakoś trzeba odliczać:-)
    > Ale wolę przez internet niż przez telefon...

    Albo rybka albo sledzik. Ja sie przekonalem do RB i nawet ciezko mi
    bedzie zrezygnowac na rzecz internetu (jak rb wprowadzi ten kanal, to
    pewnie conieco podrozeja uslugi via telefon).

    --

    --w

  • 52. Data: 2002-06-25 16:12:53
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie zapominaj ze za te 36 PLN masz oferowane inne uslugi jak np
    darmowe
    > przelewy.

    ...ktore mam w lukasie, mbanku i lgnecie przy 0zl prowadzeniu.

  • 53. Data: 2002-06-25 19:12:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    .

    > ...ktore mam w lukasie, mbanku i lgnecie przy 0zl prowadzeniu.

    Ale porownujesz 2 produkty i w takim porownaniu powinnienes wziasc pod uwage
    wszytskie wady/zalety.

    --
    JaKi

  • 54. Data: 2002-06-25 20:43:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Ale porownujesz 2 produkty i w takim porownaniu powinnienes wziasc pod
    uwage
    > wszytskie wady/zalety.

    ojoj, czlowiek pytal dlaczego wole KK a nie debet. No to odpowiadam. Chodzi
    o karte, a ze do niej jest koniecznosc posiadania konta...
    Dlatego zderzajac KK Lukas z VC Multi stwierdzam, ze jedna jest tansza, a
    druga drozsza (btw: nie stwierdzam, ze KK Lukasa kosztuje 0zl, choc kosztuje
    dla konta pro, bo go NIE musisz miec). Tak samo jak Citi to nie tylko koszt
    karty, ale tez obowiazkowe jak mi sie zdaje ubezpieczenie.

    pzdr