    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kantor Alior i karta wielowalutowa
    Date: Tue, 16 Apr 2019 22:45:31 +0200
    <q8ip84$nop$1@sunflower.man.poznan.pl> <q8ipq1$4a2$1@news.vectranet.pl>
    <q8ki3b$dcs$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <q8kqsu$hd8$1@node1.news.atman.pl> <q8qtab$b6p$1@node1.news.atman.pl>
    <5cb1e9c1$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q8v78m$s80$1@node2.news.atman.pl>
    <5cb33818$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <q907u5$ggk$1@node1.news.atman.pl>
    <5cb43180$0$527$65785112@news.neostrada.pl>

    On 4/15/19 9:23 AM, Akarm wrote:

    > Cały czas jest bajzel.

    No w to akurat nie wątpię i to się już raczej nie zmieni.

    > Jeśli nic nie kupujesz poza Polską, to faktycznie PayPal nie ma sensu.
    > Ja jestem biedny, nie stać mnie na Allegro. Kupuję na eBay, Amazon, w
    > chińskich sklepach, więc dla mnie PayPal jest koniecznością.

    Też nie jestem bogaty ale jak czegoś szukam od czasu do czasu to olx
    albo czasami ceneo ale też czasami allegro, no zawsze tam gdzie jest
    sensowna cena. Jednak jak wspomniałem wyleczyłem się z kupowania tak
    samo jak z posiadania kilku/kilkunastu kart i/lub kont bankowych ;)
    Chińczykom nie nabijam licznika, bo i tak im już cały świat nabija. Z
    tego co wiem nawet w chińskich sklepach jest już do wyboru prócz PP inna
    opcja płatności a skoro dosyć dobrze działa "charge back" to nie ma co
    PP nabijać licznika, bo według mnie to monopol i do tego marnej jakości
    z bajzlem w bonusie.

    Xenocide