  • 11. Data: 2002-03-15 09:53:14
    Temat: Re: KREDYT w Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To ja chyba juz wolalbym debet lub KK - a chyba z zadnym z tym nie ma
    problemow jesli ma sie stale zatrudnienie i warunki ktore wymagaja...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 12. Data: 2002-03-15 09:59:56
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "RURB" <r...@s...cz> napisał w wiadomości
    > No to policzyłem ile to daje % rocznie przy założeniu kapitalizacji
    odsetek
    > co kwartał (czyli lustrzane odbicie ich depozytów)
    napisałem co kwartał, oczywiście co MIESIĄC, przepraszam.
    Robert

  • 13. Data: 2002-03-15 10:32:17
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Krab" <k...@h...pl____> wrote in message

    > niby tak - ale nie kazdego interesuje watek, no i co najwazniejsze -
    jest tu
    > wielu modemowcow
    > jak ktos bedzie ciekaw - to nacisnie linka i poczyta, a do sciagania
    przez
    > modem - kilka KG mniej

    Jak ktoś siedzi na modemie to chyba nie powiesz mi, że czyta grupę online
    ? Ja to jak byłem zmuszony do korzystania z modemu to robiłem tak że
    ściągałem wszystkie nagłówki, później (dla outlookowcow Tools ---> Mark
    for Offline ---> Download all mesage Later, a jeszcze później Tools-->
    Synchronize Newsgroup)
    Sciągnięce jakiegoś 1000-2000 postów zajowało przeważnie 5-10 minut

    I chyba nikt kto w ten sposób czyta grupę nie będzie łączył się z
    internetem żeby zobaczyć co znajduje się pod jakimś linkiem?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 14. Data: 2002-03-15 11:32:17
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2002 11:32:17 +0100,
    osoba podpisana: camokiller <c...@h...pl>
    napisała:
    [...]

    > I chyba nikt kto w ten sposób czyta grupę nie będzie łączył się z
    > internetem żeby zobaczyć co znajduje się pod jakimś linkiem?

    Jest jeszcze np. wwwoffle - taki fajny programik który notuje,że chcesz
    coś tam przejrzeć a następnie przy następnym połączeniu ściaga wszystk
    hurtem. :-P

    KJ

    --
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 15. Data: 2002-03-15 21:31:50
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > probowalem sprawdzic ten ich kalkulatorek ale nic nie rozumiem
    > najprostszy sposob to symulacja 3 mies. kredytu
    > kwota kredytu 6631, kwota do wyplaty 6001, mies. rata 2286

    (...)

    > Jesli ktos rozumie jak to dziala to niech ten 3 miesieczny przyklad
    > rozwikla - wysoki procent wychodzi z wyliczen pewenie przez jakies
    > dodatkowe prowizje

    jak to leci? (imho, nie wiem na pewno, bo nie pracuje w GE)
    wystepujesz o kwote 6001 do wyplaty.
    bank/Inteligo pobiera prowizje 630 PLN (10,5%), ktora Ci laskawie kredytuje :-)
    czyli wyplaca Ci 6001 ale udziela kredytu 6631, 630 wyplaca sobie
    w ramach prowizji (ile dla Inteligo a ile dla GE - ciekawe..., kto chce
    tak zlupic klientow...?)
    czyli masz do splacenia 6631 PLN.
    6631 z jakas tam stopa oprocentowania dzieli sie na 3 rowne
    raty w wysokosci 2286 PLN. w excelu formula PMT liczy takie raty, mozna sobie
    wynalezc jakie to oprocentowanie kredytu.
    ale jakies nieduze, bo 2286 x 3 = 6758, co oznacza, ze odsetki wynosza
    tylko 127 PLN. Czyli koszt "odsetkowy" kredytu 3 miesiecznego jest
    127 PLN / 6631 = ~2% (to z 14-15% nominalnie rocznie?)
    ale z uwzglednieniem prowizji (ale to nie jest koszt odsetkowy)
    (630+127) / 6631 = ~11,43%

    czyli jest to dosc tani kredyt, ale z bardzo duza prowizja...
    ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2002-03-16 07:57:46
    Temat: Re: KREDYT w Inteligo / Errata
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]

    > wynalezc jakie to oprocentowanie kredytu.
    > ale jakies nieduze, bo 2286 x 3 = 6758, co oznacza, ze odsetki wynosza

    kompromitacja! (albo sponsorint Inteligo/GE ;)))
    nie wolno mi liczyc w glowie jak wypowiadam sie publicznie
    nawet jesli chodzi tylko o dodwania liczb calkowitych ;)
    2286 x 3 to jak sadzi moj kalkulator jednak 6858
    czyli tych j**** odsetek jest kupa cala, 227 PLN
    czyli koszt trzymiesiecznego kredytu "odsetkowy" wynosi ~3,5%
    a to daje >20% rocznie - czyli nawet jakby na chwile zapomniec o 10,5%
    prowizji (zaden problem ;)))) to jest to kredyt drogi.
    a laczny zysk instytucji udzielajacych kredytu to 857 PLN
    na 6000 w ciagu 3 mies. bardzo konkretna kwota :-]

    soory za wprowadzanie w błąd

    pozdrawiam

    romekk

  • 17. Data: 2002-04-04 14:46:03
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Jesli ktos rozumie jak to dziala to niech ten 3 miesieczny przyklad
    > rozwikla - wysoki procent wychodzi z wyliczen pewenie przez jakies
    > dodatkowe prowizje
    > *** blad ***

    na infolinii kilka dni temu dowiedzialem sie, ze prowizja to 9,5 proc. co
    ciekawe w rankingu GW podano, ze prowizja jest ustalana indywidualnie (ale o
    tym zestawieniu bylo dosc glosno ze wzgledu na jego wartosc merytoryczna). nie
    wiem co inteligo chce osiagnac przez taka oferte, wg mnie to totalna chryja i
    kompromitacja

  • 18. Data: 2002-04-04 15:03:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl>

    > na infolinii kilka dni temu dowiedzialem sie, ze prowizja to 9,5 proc. co
    > (...) wg mnie to totalna chryja i kompromitacja

    tu chyba nikt sie z tej oferty nie ucieszyl - jak bedzie nowa ustawa o
    kredytach i podawaniu oprocentowania efektywnego i bedzie mozna oferty
    porownywac to dopiero beda musieli przyznac ktore z naszych wyliczen sa
    prawda
    A do tabeli GW w sprawie tego kretytu nie zagladalem - skoro nikt nie
    umie policzyc co to za stopa a ranking jest naciagany to łącząc te dwa
    fakty szkoda tracic czasu na wyszukiwanie wynikow ;-))
    *** blad ***