    From: "Konrad" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREDYT STUDENCKI
    Date: Sun, 6 Oct 2002 22:48:02 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host2.orasoft.net.pl

    Witam
    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:anq680$f97$1@absinth.dialog.net.pl...
    > jakby nie bylo oplaca sie brac - problem jest raczej w tym zeby dostac!
    >
    > ja wyplacali pierwszy raz mozna bylo miec chyba 800pln brutto na osobe w
    > rodzinie zeby dostac
    > potem kwota ta ksztaltowala sie na poziomie 300 - 400 pln brutto na osobe
    ok. 550 zl dwa lata temu, w zeszlym roku ok. 850 zl

    > a wiec zeby zasluzenie (a wiec naprawde lapiac sie na ten prog) dostac
    > kredyt studencki to trzeba chyba trawe jesc
    >
    > bo chyba kazdy przyzna ze 1200pln brutto (cos kolo 800 netto) n a3 osobowa
    > rodzine to jakby troche malo zeby funkcjonowac
    oj, zdziwilbys sie i to bardzo gdybys zobaczyl kwoty za jakie ludzie w
    Polsce w XXI w. MUSZA utrzymac swoje rodziny :( co powiesz o 3 osobowej
    rodzinie utrzymujacej sie z 400 zl/mies renty?
    Ale to juz chyba OT.
    A wracajac do tematu - kredyt naprawde warto brac - ciekawi mnie jedynie
    jaka kwote z budzetu "zjadaja" odsetki, ktore skarb panstwa doplaca... Moze
    ktos wie?
    pzdr
    Konrad