  • 11. Data: 2003-01-29 20:58:06
    Temat: Re: KOnto w Szwajcari
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b19els$236$1@news.tpi.pl, Rafal Brandt <R...@n...wp.pl>:

    > W sumie Bogdanie masz racje. Nie bede jednak swinia, psem ogrodnika,

    Chyba niepotrzebnie sie dąsasz - odszukałem jeszcze raz Twoje pytania i sa
    naprawde trudne i zaawansowane i dotycza dosyc specjalistycznych (a wiec
    malo reprezentowanych) przypadkow. Ludzie nie wiedza, to i nie odpowiadaja -
    to i chyba dobrze..?
    Na pewno nie wynika to z jakiejs zlej woli.

    Mialem podobne doswiadczenia jak Ty na pewnej innej grupie, gdzie czesto
    odpowiadam, ale ilekroc sam zadam pytanie - cisza! Nawet myslalem, ze cos z
    propagacja wiadomosci nie tak i tylko ja widze, no i kiedy wreszcie
    napisalem nieco rozgoryczony post, uswiadomiono mi, ze pytania sa po prostu
    za trudne.

    Ale zaczekaj jeszcze, niektorzy specjaliscie odwiedzaja grupe rzadziej, moze
    doczekasz sie odpowiedzi.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-29 21:01:56
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b19els$236$1@news.tpi.pl>, Rafal Brandt wrote:
    > W sumie Bogdanie masz racje. Nie bede jednak swinia, psem ogrodnika, Zydem,
    > Poznaniakiem czy Szkotem jak kto woli.....
    >
    > www.postfinance.ch
    >
    > Info w jezyku niemieckim, wloskim, francuskim i chyba angielskim

    Hmm , nie rezydent moze zakladac konto tam???? Jak to wyglada etc...

  • 13. Data: 2003-01-29 21:09:29
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Ano moze, skladasz swoje dane, czekasz jakis tydzien na przesylke z numerem
    konta, umowa, cennikiem i innymi duperelami. Nastepnie podpisujesz co
    trzeba, kserujesz swoj Pass i poswiadczasz notarialnie a pozniej odsylasz i
    otwieraja Ci konto.

    RaFaL

    P.S Kurde, ale cos karty wydaja niechetnie. (czytaj "w ogole" lub za
    depozytem)

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:slrnb3ggbk.9l.maciej.domagalski@alpha.home.ostr
    ow.pl...

  • 14. Data: 2003-01-29 21:40:20
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie, ze byc moze bede w stanie dac namiary. Niebyloby w ogole
    > problemu, ale powiem szczerze, ze jestem bardzo zdegustowany grupa.
    Wczoraj
    > nikt nie raczyl mi nawet odpowiedziec. Podobnie kolezanka miala kilka
    > zapytan na priva dotyczacych Paypala, jak mozna obejsc rejstracje, ale
    > dowiedziala sie ze nikt jej nie pomoze, bo "polska konkurencja" na
    > amerykanskim ebayu. Tak wiec sami widzicie jak jest. Szkoda gadac.

    masz jakies kompleksy???
    a moze chcesz sie wyroznic na grupie?
    jak nie masz zamiaru nic konkretnego napisac to po co w ogole piszesz ze
    wiesz...

    na razie mozna tylko stwierdzic ze gadasz bzdurny

    SirmarK

  • 15. Data: 2003-01-29 21:50:59
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > masz jakies kompleksy???
    > a moze chcesz sie wyroznic na grupie?
    > jak nie masz zamiaru nic konkretnego napisac to po co w ogole piszesz ze
    > wiesz...

    To już się nie żołądkuj, bo widzisz że odpisał - i to nawet całkiem
    ciekawe rzeczy.

    Pix

  • 16. Data: 2003-01-29 21:52:07
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiesz...
    >
    > na razie mozna tylko stwierdzic ze gadasz bzdurny

    Masz jakis klopot ?? Powiedzialem przeciez jaki bank i na jakiej stronie
    zaklada konta bankowe w Szwajcarii. Co co przytaczasz wyzej napisalem w
    chwilach "goryczy". Nie mam kompleksow, psycholog moj i psychiatra wyrazaja
    sie o mej osobowosci pozytywnie. Wiec jesli kolega chce pobelkotac na temat
    mej osoby...niech idzie lepiej do baru a sie ode mnie ODCZEPI . Po prostu
    ODWALI. A jak sie nie ma czego czepiac to niech sie czepi tramwaju.
    Bzdeciak jeden.

    RaFaL

  • 17. Data: 2003-01-29 22:22:38
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b19ftq$fb0$1@news.tpi.pl>, Rafal Brandt wrote:

    > P.S Kurde, ale cos karty wydaja niechetnie. (czytaj "w ogole" lub za
    > depozytem)

    No baaaa karty to podstawa! A jak z oplatami?

  • 18. Data: 2003-01-29 22:28:09
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    "Szwajcarskiego" sie uczyc, no nie...zwariowac mozna.

    RaF

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:slrnb3gl2u.oet.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...

  • 19. Data: 2003-01-30 02:17:34
    Temat: Re: Konto w Szwajcari____Dania !!!
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Witam,
    Dzieki za informacje.
    Juz wyslalem e-maila do Szwajcari.

    Jesli kogos to interesuje to mozna przez Internet zalatwic sobie konto w
    Danii.

    Ale strony nie podam !!!!!

    It's for me to know and for you to find out.

    A tak z ciekawosci to ja ta cala dyskusje zaczalem a mojego posta nawet nie
    widze.

    Andrzej