  • 1. Data: 2003-01-29 06:56:49
    Temat: KOnto w Szwajcari
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Czy mozna je zalozyc przez Internet ?

  • 2. Data: 2003-01-29 08:18:37
    Temat: Re: KOnto w Szwajcari
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "majus74" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b17tvs$4i2$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy mozna je zalozyc przez Internet ?

    Mozna, bezproblemowo.

    RaF

  • 3. Data: 2003-01-29 10:55:15
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "majus74" <m...@g...pl> napisał:
    > Czy mozna je zalozyc przez Internet ?

    Mozna, jezeli masz tamtejsze zameldowanie.

    Pzdr,

    Michal

  • 4. Data: 2003-01-29 13:06:10
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Mozna, jezeli masz tamtejsze zameldowanie.
    >
    > Pzdr,
    >
    > Michal

    Nie, nieprawda. Mozna i bez aktualnego zameldowania na terenie Szwajcarii.

    RaF

  • 5. Data: 2003-01-29 13:42:39
    Od: "Shameck" <s...@o...pl>

    > Nie, nieprawda. Mozna i bez aktualnego zameldowania na terenie Szwajcarii.
    >
    > RaF

    mozna www tego banku?
    Shameck

  • 6. Data: 2003-01-29 13:48:57
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    daj namiary ta ten bank prosze.
    pozdrawiam
    robert
    --
    r...@w...pl - Wiadomo co wyciac
    GG-2211294

  • 7. Data: 2003-01-29 14:06:11
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Oczywiscie, ze byc moze bede w stanie dac namiary. Niebyloby w ogole
    problemu, ale powiem szczerze, ze jestem bardzo zdegustowany grupa. Wczoraj
    napisalem konkretnie sprecyzowane pytania news:b15c9n$ne9$1@news.tpi.pl...i
    nikt nie raczyl mi nawet odpowiedziec. Podobnie kolezanka miala kilka
    zapytan na priva dotyczacych Paypala, jak mozna obejsc rejstracje, ale
    dowiedziala sie ze nikt jej nie pomoze, bo "polska konkurencja" na
    amerykanskim ebayu. Tak wiec sami widzicie jak jest. Szkoda gadac.

    RaFaL

  • 8. Data: 2003-01-29 14:39:06
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał:
    > Nie, nieprawda. Mozna i bez aktualnego zameldowania na terenie Szwajcarii.

    Interesujace. Osobiscie probowalem zalozyc konto w Credit Suisse, UBS i na
    poczcie, zarowno w postaci marmurkowej jak i elektronicznej, i za kazdym
    razem dostalem snail-mailem informacje na szwajcarski adres
    korespondencyjny, ze bardzo im przykro ale bez zameldowania sie nie da.

    Co to za bank? Just curious, moze misie przyda...

    Pzdr,

    Michal
    g...@g...de

  • 9. Data: 2003-01-29 17:35:03
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Rafal Brandt"
    > Tak wiec sami widzicie jak jest. Szkoda gadac.

    Widzimy nadąsanego gościa, który mówi "a ja wiem, nie powiem!". Szkoda
    gadać - fakt.
    A grupa dyskusyjna to nie informacja. Reklamacji nie uwzględnia się.
    Jeżeli ktoś przeczyta twój post i ma coś do powiedzenia, to może coś
    poradzi. A jak nie - to nie.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2003-01-29 20:48:11
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    W sumie Bogdanie masz racje. Nie bede jednak swinia, psem ogrodnika, Zydem,
    Poznaniakiem czy Szkotem jak kto woli.....

    www.postfinance.ch

    Info w jezyku niemieckim, wloskim, francuskim i chyba angielskim

    Gruß aus Gorzow

    Rafal